De Zeeuwse Zusjes

Wat een geweldig Klimbos is Klimbos Brabantse Wal! Echt volop actie en avontuur. Die tijd vliegt voorbij en je leert jezelf en je grenzen kennen, maar wordt ook enorm uitgedaagd om je grenzen te... Wat een geweldig Klimbos is Klimbos Brabantse Wal! Echt volop actie en avontuur. Die tijd vliegt voorbij en je leert jezelf en je grenzen kennen, maar wordt ook enorm uitgedaagd om je grenzen te verleggen en elkaar te helpen. Enorm leuk om de band tussen elkaar te versterken. Wij deden dit via Go-Kids Zeeland. En hebben er een gave vlog over gemaakt, check en abonneer gratis https://youtu.be/MhuCWQqC2rg

Ontzettend leuk en actief uitje. Erg vriendelijke medewerkers, mooie omgeving en spannende tokkelbanen voor het hele gezin. (Klimbos Dordrecht.)

👍

Troost

Erg mooi klimbos, vriendelijk personeel. Je bent er uren zoet

We gingen met twee kleinkinderen (9 en 6) een middagje klimmen. Ze vonden het geweldig en wij vonden het prachtig om te zien. Het is spannend en er is alles gedaan aan de veiligheid.

Top!

Leuke klimbos, met voor ieder wat wils qua moeilijkheid.

👍

De kleinkinderen, 12, 12 en 15 jaar vonden het fantastisch! We komen snel terug en dan doe ik mee 😊

Lavooij

Kleindochter en Opa hebben geweldig genoten van het klimbos

Wat super fijn!