Diana

Superleuk en uitdagend uitje, sportieve middag en daarna genieten bij stayokay bergen op zoom

Uitdagende parcours, De rode route is fysiek het zwaarst, de zwarte route is het hoogst, maar zeker niet de moeilijkste. Voor volwassenen zijn de kinderroutes oranje ook best keuk om te doen. Vooral... Uitdagende parcours, De rode route is fysiek het zwaarst, de zwarte route is het hoogst, maar zeker niet de moeilijkste. Voor volwassenen zijn de kinderroutes oranje ook best keuk om te doen. Vooral om mee te beginnen. Blauw, bruin, rood, zwart, is allemaal goed te doen als je 50 bent. ???

Raymond

Veel variatie en uitdaging in klimroutes, duidelijke uitleg. Wat ik wel miste waren handschoenen, deze kregen we wel in Brunssum (ook onderdeel van Klimbos Nederland)

Veel verschillende parcours, voor ieder (niveau) wat wils. Duidelijke uitleg en actief toezicht. Ook prima locatie voor niet-klimmers. Enige echte minpunt was dat de crew het niet de moeite leek... Veel verschillende parcours, voor ieder (niveau) wat wils. Duidelijke uitleg en actief toezicht. Ook prima locatie voor niet-klimmers. Enige echte minpunt was dat de crew het niet de moeite leek te willen nemen om zich aan de RIVM richtlijnen te houden. In plaats van gewoon beschermingsmdidelen te gebruiken werd gevraagd of iemand er bezwaar tegen had als er toch nabij contact zou zijn. Op het parcours is dat begrijpelijk en niet werkbaar, maar bij het controleren was er gewoon een opstapje met plastic scherm om de klimgordels op een 'veilige' manier te kunnen controleren.

Jutta

Vijf meiden hebben 3,5 uur ontzettend fanatiek en actief geklommen! Prachtige locatie, duidelijke instructie en mooie routes. Van de meiden mocht er in het juniorbos nog wel een vierde route bij.... Vijf meiden hebben 3,5 uur ontzettend fanatiek en actief geklommen! Prachtige locatie, duidelijke instructie en mooie routes. Van de meiden mocht er in het juniorbos nog wel een vierde route bij. Volgende x gaan we met het gezin en nemen we alle routes!

Voor ons de eerste keer naar een klimbos. Goede ontvangst, perfecte uitleg, en mooi bos met leuke parcoursen. Corona maatregelen werden goed nageleefd. Komen hier zeker nog eens terug.