MM

Voor onze kleinkinderen is het een leuke ervaring geweest

Grijt,

Vriendelijk begeleiding, met genoeg ruimte om afstand te houden van elkaar. Zeker een leuk uitje.

Mw.

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over het materiaal . Goede instructies voor het klimmen. Voor degenen, die niet klimmen voldoende zitplaatsen om het klimmen te kunnen volgen. En... Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over het materiaal . Goede instructies voor het klimmen. Voor degenen, die niet klimmen voldoende zitplaatsen om het klimmen te kunnen volgen. En gemoedelijk restaurant om iets te drinken of te eten.

Was er leuk ziet er heel verzorgt uit was een top dag

Was perfect en een geslaagde middag voor mijn zoon en zijn kameraadje

Wat een leuk en boeiend klimbos is dit in Ruurlo. Goede uitleg hoe het allemaal gaat en daarna zelf ontdekken hoe de parcoursen gaan. Uiteraard bij de makkelijkste gaan beginnen.

We hebben een hele leuke dag gehad. Veilig, goede instructie, schoon, heel mooi aangelegen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Top.

Benjamin

We hebben hele leuke dag gehad en alles is gebouwd op veiligheid!

Reinold.

We werden fijn en goed ontvangen, goede uitleg. Alles was goed onderhouden,vriendelijke mensen. Dank voor de fijne middag met mijn dochters, we komen nog wel terrug.