Wederom een heerlijke ervaring. Fijn dat er uitdagende niveaus zijn. Mijn zoons (12 en 17 jaar) vonden het heerlijk! Bedankt.

Eric

Werkelijk een geweldige dag gehad. Instructie was heel duidelijk, begeleiding heel goed. De verschillende parcours geweldig leuk. Een super leuke dag gehad en op een prachtige locatie. En als je er... Werkelijk een geweldige dag gehad. Instructie was heel duidelijk, begeleiding heel goed. De verschillende parcours geweldig leuk. Een super leuke dag gehad en op een prachtige locatie. En als je er toch bent zou ik zeker gaan eten in het restaurant. Geweldige service, vriendelijke bediening en het eten is heel goed. Goed georganiseerd ook, daar kunnen ze in een hoop andere horecagelegenheden en voorbeeld aan nemen. Gewoon doen!

Sandra

Wij hebben een heerlijke middag in het klimbos. Een uitdagend klimbos, met variërende parcours voor jong en oud! Goede instructie vooraf, zodat je weet waar je aantoe bent en mocht je het toch even... Wij hebben een heerlijke middag in het klimbos. Een uitdagend klimbos, met variërende parcours voor jong en oud! Goede instructie vooraf, zodat je weet waar je aantoe bent en mocht je het toch even vergeten zijn, de medewerkers staan voor je klaar. Ook aan het natje en droogje is gedacht, niet vreselijk uitgebreid, maar voldoende om jezelf mee te kunnen voorzien. Kortom, een top Klimbos!,

Zeer leuke dag gehad. Mooi bos en mooie uitdagende hindernissen. Belangrijk voor ons is de veiligheid van de kinderen die zeker in orde is. Enige minpunt was dat er geen aandacht werd gegeven aan... Zeer leuke dag gehad. Mooi bos en mooie uitdagende hindernissen. Belangrijk voor ons is de veiligheid van de kinderen die zeker in orde is. Enige minpunt was dat er geen aandacht werd gegeven aan de corona maatregelen. Veel te veel volk in het bos. Verschillende personen zeer dicht op elkaar. Vb op platforms tussen 2 hindernissen. De stewards die rondliepen, zeiden hier nooit iets van. Maar wij komen zeker terug als de corona voorbij is.

Esther

Zelf niet geklommen, maar ook erg leuk om te kijken. Degenen die wel klommen vonden het heel erg leuk en zijn de hele middag bezig geweest! En leuk voor jong en oud, door de verschillende routes!

Klant

Prachtig klim bos! Alles goed geregeld en duidelijk.. Dank u wel

Debby

Het was erg leuk om bij jullie te komen klimmen. Een goede uitleg vooraf en hele mooie parcours.

Mooie uitdagende en avontuurlijke routes. Er is een heldere instructie en je bent altijd gezekerd! Voor iedereen een buitengewone ervaring en plezier!