De

Alles goed geregeld en mooie plek midden in het bos! Goed begeleid!

Arie

Alles was prima geregeld binnen de geldende regels van deze tijd. een leuke ervaring voor allen

Echt een prachtig klimbos!! Zeker een bezoek waard!

Fabianos

Een goede plek Alles is goed onderhouden en veilig, zelfs voor kinderen Een klein minpuntje is de prijs is een beetje te hoog Wanneer u met het hele gezin gaat zal het een grote rekening verzamelen

Een ontzettend leuk uitje voor jong en oud. Ik(27 jaar) was er samen met mijn vriend(29 jaar). Doordat er aparte routes zijn voor kinderen en volwassenen is het leuk voor jong en oud. Uitdagend en... Een ontzettend leuk uitje voor jong en oud. Ik(27 jaar) was er samen met mijn vriend(29 jaar). Doordat er aparte routes zijn voor kinderen en volwassenen is het leuk voor jong en oud. Uitdagend en soms ook wel spannend. Complimenten voor Ingrid, ze legde het met veel enthousiasme en vooral heel duidelijk uit! 1 klein minpuntje: toen we de grijze route gingen doen moesten we van te voren een instructie volgen, omdat er speciale attributen bij deze route waren. Degene die de instructie gaf deed dit alsof hij eigenlijk geen zin meer had om de instructie te geven, dat vond ik jammer, hij kwam een beetje nonchalant over en dat vind ik niet representatief als instructeur van een klimbos. Maar verder een super dag gehad!

Mevr.

Goede instructies. Humorvol maar duidelijk over wat wel en niet kan en mag. Veiligheid boven alles. Tijdens klimmen werd er goed opgelet. Zeer vriendelijk personeel.

Dirkje

Het is heel leuk klimmen bij jullie! En zelfs als het even niet lukt dan helpen jullie zonder mopperen, en dat is heel fijn.

Martijn

Met mijn groep 8 een geweldig leuke ervaring gehad. We konden ivm corona niet echt op kamp inclusief overnachten, maar we hadden overdag wel kamp-activiteiten, zoals deze. Ondanks de regen kon het... Met mijn groep 8 een geweldig leuke ervaring gehad. We konden ivm corona niet echt op kamp inclusief overnachten, maar we hadden overdag wel kamp-activiteiten, zoals deze. Ondanks de regen kon het voor alle kids niet meer stuk, iedereen (sportief of niet) heeft genoten en zijn/haar grenzen verlegd. De meester misschien ook een beetje ;-)

Mijn kleinzoon (14) uit Amsterdam ging met 5 derde klasgenoten naar het Klimbos. Dimitri had een paar weken voor het vertrek zijn arm gebroken, nu zonder gips, maar mocht niet klimmen! Ik kreeg bij... Mijn kleinzoon (14) uit Amsterdam ging met 5 derde klasgenoten naar het Klimbos. Dimitri had een paar weken voor het vertrek zijn arm gebroken, nu zonder gips, maar mocht niet klimmen! Ik kreeg bij de receptie zonder probleem een voucher voor Dimitri. De jongens waren de dag voor het Klimbos op de fiets bij mij gearriveerd en bleven tijdens de hittegolf twee nachten bij mij slapen! Geen sinecure in de hitte. Zelfs lakens waren niet nodig..... Na aankomst doken ze na aankomst bezweet met veel plezier in de rivier de Eem omdat de twee zwembaden in Baarn gesloten waren! Domme pech, maar gelukkig tòch water! De volgende morgen sprongen ze enthousiast op de fiets naar Het Klimbos, waar ze drie fantastische uren beleefden! Dimitri en ik maakten de nodige foto's die direct naar 'het thuisfront' werden doorgestuurd. De ouders schreven na thuiskomst in Amsterdam enthousiaste bedankjes: deze 'vakantie' vergeten ze hun hele leven niet! Pien de Lange