Goede instructies, vriendelijk en behulpzaam. Uitdagende parcours, mooie omgeving. Verzorgd en een ruime gelegenheid om te rusten en aan de innerlijke mens is ook gedacht.

bob

Goede uitleg en de veiligheid staat voorop. We waren er met heel warm weer en als je het vroeg vulden ze gelijk je fles met water. Hele vriendelijke instructeurs

P.H.

Goede uitleg, vriendelijk personeel en een hele leuke dag. De routes zijn veilig en verschillen genoeg van elkaar. Ook met een kind dat alleen de oranje route mag klimmen ben je zo een hele middag... Goede uitleg, vriendelijk personeel en een hele leuke dag. De routes zijn veilig en verschillen genoeg van elkaar. Ook met een kind dat alleen de oranje route mag klimmen ben je zo een hele middag zoet.

Goeie uitleg. Ze namen de tijd. Tussendoor even naar toilet was geen probleem. Er stond water in het bos om tussendoor voldoende te drinken. Op het laatst werd het wel wat druk maar toen waren wij... Goeie uitleg. Ze namen de tijd. Tussendoor even naar toilet was geen probleem. Er stond water in het bos om tussendoor voldoende te drinken. Op het laatst werd het wel wat druk maar toen waren wij bijna klaar.

Laurian

Hardstukke leuk uitje, zeker voor herhaling vatbaar.

klant

Heel leuk uitje voor de kinderen. Tijdens hittegolf heerlijk vertoeven in het bos. Een echte aanrader

Hele leuk dag met de kids. Goede uitleg, superveilig gevoel, maar absoluut spannend voor zowel kids als volwassenen. Een aanwinst voor West-Brabant deze attractie!

Nicolien

Hele leuke middag gehad met mijn gezin! Er is voldoende uitdaging voor jong en oud.

Elise

Het perfecte, sportieve uitje voor jong & oud :-)

Vonk

Het was een superleuke ervaring! Met zéér duidelijke uitleg!