DM

Met hoge temperaturen was het heerlijk in de schaduw tussen de bomen. Kinderen hebben genoten

Taner

Mooi , leuk , uitdagend. Bij warm weer watertappunten in het bos zou fijn zijn. Nu moesten we steeds teruglopen naar de balie om het te laten vullen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. ??

E.

Mooi klimbos. Duidelijke uitleg en prima locatie. Top.

Henk

Prima ervaring. Een minpunt: de catering. Wachttijd op een tosti: 20 minuten.

Prima uitleg, heel vriendelijk en geduldig team. Ik vond het echter te druk, en ik had verwacht dat er vanwege de Covid-19 situatie minder mensen per tijdslot toegelaten zouden worden. Verder zou ik... Prima uitleg, heel vriendelijk en geduldig team. Ik vond het echter te druk, en ik had verwacht dat er vanwege de Covid-19 situatie minder mensen per tijdslot toegelaten zouden worden. Verder zou ik het prettig gevonden hebben als er iets beter opgelet werd wie welke route ging klimmen; we hebben nl. lange opstoppingen gehad omdat sommige personen duidelijk niet klaar waren voor bepaalde routes.

desenzo.nl

Samen met mijn dochter van 7 de drie junior routes geklommen. Erg leuk om te doen en een goede workout voor je lijf. Ze is zo enthousiast dat we de volgende keer de andere uitdagingen gaan checken!... Samen met mijn dochter van 7 de drie junior routes geklommen. Erg leuk om te doen en een goede workout voor je lijf. Ze is zo enthousiast dat we de volgende keer de andere uitdagingen gaan checken! Mooi om zo op een speelse en spannende manier de band met en het zelfvertrouwen van je kinderen te versterken. Mooie locatie en behulpzaam personeel. Als je een actief uitje zoekt en een beetje sportief bent zeker een aanrader!

Super leuk park! Mooie parcoursen en zitten echt uitdagingen bij met bijvoorbeeld de vrije val. Ook kan je er goed zitten en wat te eten en drinken halen. Was een top dag!

Anoniems

Super leuk voor kinderen en volwassenen. Vriendelijke en hulpzaam personeel. Tijd nemen om naar kinderen te luisteren die vragen hebben, te helpen bij problemen en lachen met de kids. Wij zijn al... Super leuk voor kinderen en volwassenen. Vriendelijke en hulpzaam personeel. Tijd nemen om naar kinderen te luisteren die vragen hebben, te helpen bij problemen en lachen met de kids. Wij zijn al twee keer geweest en zeker voor herhaling vatbaar!

Super leuk, we gaan er zeker nog een keer naar toe

Super leuk. Soms wel druk, dat je bijna een uur over een route deed en steeds lang moest wachten op je voorgangers, maar een geweldige dag gehad met ons gezin!