Veel parcours voor de beginners en meer gevorderde mensen. Qua veiligheid zit het zeer goed en uitleg was ook heel duidelijk. Heel leuk met vrienden.

👍

Frank de Groot

Was een leuke dag zowel mijn dochter als mijn vrouw zijn uit hun parcour gered en dit ging zeer snel en professioneel. Hopen binnenkort weer te kunnen dan gaat mijn vrouw niet voor het rode parcour.

Reactie Klimbos Nederland:

Leuk dat jullie nog een keer willen komen, tot snel!

Jan Pelgrum

Mooi uitgebreid parcours. Leuke uitdagende hindernissen. We komen zeker nog eens terug.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk! Tot een volgende keer!

Van Bommel

Het was wederom superleuk . Met 3 kleinzonen geweldige middag gehad.

Wat leuk om te lezen!

Van den Hoven

Fantastisch middag gehad, met mijn kleinzoons

Andrea Kiekens

De kleinkinderen hebben een heerlijke middag gehad. De instructies vooraf waren duidelijk en het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.

P.akkermans

Leuke,sportieve bezigheid voor jong en oud.
Veilig,vraagt wel om graad van behendigheid.
Toplokatie.
Goede instructie,en controle op het circuit

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de complimenten!

Leuk voor oudere kids, maar niet voor de 6-jarige of kleine 7-jarige. Je moet al best grote stappen kunnen maken om van de ene plank naar de andere te kunnen springen. En ook het ziplinen zonder... Leuk voor oudere kids, maar niet voor de 6-jarige of kleine 7-jarige. Je moet al best grote stappen kunnen maken om van de ene plank naar de andere te kunnen springen. En ook het ziplinen zonder terug te glijden is best pittig voor de jongere kids. Als je eenmaal op een parcour zit, kan je er niet zomaar meer af (ook als het iets te lastig/spannend is).

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie. We weten dat de ene 6-jarige de andere niet is, daarom adviseren we ook vanaf 7 jaar te klimmen, maar het mag uiteraard vanaf 6 jaar ook. Sommige 6 jarigen zijn fysiek... Bedankt voor je reactie. We weten dat de ene 6-jarige de andere niet is, daarom adviseren we ook vanaf 7 jaar te klimmen, maar het mag uiteraard vanaf 6 jaar ook. Sommige 6 jarigen zijn fysiek gezien erg ver, terwijl andere 7 jarigen nog moeite hebben met de parcours. Helaas kunnen we dit op voorhand niet inschatten. Jammer dat het voor jullie lastig bleek!