esther

Erg leuk Klimbos en super aardig, behulpzaam en vriendelijk personeel

Laura

Erg leuk klimbos, waar je je makkelijk 4 uur kan vermaken. Let op: kinderen tot 12 jaar mogen niet zonder begeleiding van volwassenen op rode en grijze route. Wij hadden dit niet gelezen en een zeer... Erg leuk klimbos, waar je je makkelijk 4 uur kan vermaken. Let op: kinderen tot 12 jaar mogen niet zonder begeleiding van volwassenen op rode en grijze route. Wij hadden dit niet gelezen en een zeer teleurgesteld kind (want over 4 weken 12) en konden ter plekke niet meer bijboeken.

Arno

Erg leuk om samen met mijn dochter van 8 te doen. Zeker voor herhaling vatbaar

Erg leuk om te doen met partner, vrienden of familie. Door de verschillende routes is er voor ieder wat wils!

v

Erg leuke activiteit, voor jonge kinderen al leuke routes waar ze zich lang vermaken. Veel afwisseling in het type obstakel.

Gert-Jan

Fantastische ervaring: mooi klimbos, met een diversiteit aan klimmogelijkheden, van tamelijk eenvoudig tot echt uitdagend en spannend. Vriendelijke, kundige en behulpzame medewerkers. Prettige... Fantastische ervaring: mooi klimbos, met een diversiteit aan klimmogelijkheden, van tamelijk eenvoudig tot echt uitdagend en spannend. Vriendelijke, kundige en behulpzame medewerkers. Prettige omgeving en een opzet waarin mensen voldoende ruimte kunnen houden en er steevast een goede sfeer heerst. Aanrader!

Joyce

Fantastische locatie, met veel verschillende routes. We hebben voor het eerst geklommen met onze kinderen van 10 en 12 jaar. Heel prettig dat je langzaam op kunt bouwen van redelijk eenvoudig tot... Fantastische locatie, met veel verschillende routes. We hebben voor het eerst geklommen met onze kinderen van 10 en 12 jaar. Heel prettig dat je langzaam op kunt bouwen van redelijk eenvoudig tot erg uitdagend, zowel voor de kinderen als onszelf. Uiteindelijk hebben we twee routes niet meer beklommen omdat we moe waren en onze dochters die laatste nog iets te spannend vonden. Erg leuk, ook voor de volwassenen dus!

Anoniempubers

Fijn klimbos,maar het was helaas te druk om echt lekker te kunnen klimmen.