Leuk gevarieerd klimbos. Personeel zeer behulpzaam. Aanrader.

Jochem

Leuk klimbos met parcours op verschillende niveaus. Nu nog rookvrij.

Leuk Klimbos met veel verschillende parcours. Voor elk wat wils. Was er met een groep kinderen en ze hebben zich allen goed vermaakt.

astrid

Leuk klimbos met veel verschillende parcoursen. Heel vriendelijk personeel. Zeker in deze corona tijd alles perfect geregeld.

Leuk klimbos. Snelle duidelijke uitleg en uitdagende routes voor jong en oud.

Leuk park, Goede organisatie ook tijdens Corona

Kitty

Leuk uitdagend klimbos voor kinderen en ouders met oplopende moeilijkheid en routes op verschillende hoogtes. Heerlijk buitenactiviteit met goede uitleg en instructievoor je start.

Toine

Leuk uitje voor onze kinderen. Goede uitleg door vriendelijke medewerkers.

Floortje

Leuk uitje! Zeer goede instructies. Maar wel prijzig uitje voor 3 uur. Je hebt even pauze, en moet soms lang wachten door de drukte. Wij hebben 3 onderdelen kunnen doen.

Esther

Leuk, leerzaam uitje voor het hele gezin. Er wordt goed gekeken of onze jongste van 6 wel lang genoeg zou zijn voor de eventuele volwassenen klimroutes. Goede uitleg van de klim instructeur en voor... Leuk, leerzaam uitje voor het hele gezin. Er wordt goed gekeken of onze jongste van 6 wel lang genoeg zou zijn voor de eventuele volwassenen klimroutes. Goede uitleg van de klim instructeur en voor eventuele hulp- of noodgevallen waren de klim instructeurs gauw ter plaatse. De 3,5 uur vliegt voorbij.