Kees

Mijn kleindochter en mijn echtgenote waren voor de eerste keer in het klamboe op de drie oranje routes; zij hebben er enorm van genoten. Op oranje 3 route is eenmaal een medewerker te hulp geroepen,... Mijn kleindochter en mijn echtgenote waren voor de eerste keer in het klamboe op de drie oranje routes; zij hebben er enorm van genoten. Op oranje 3 route is eenmaal een medewerker te hulp geroepen, omdat mijn kleindochter van 6 jaar niet de overstap over een kabel durfde maken, maar verder heeft ze alles zelfstandig gedaan na een duidelijke en prima uitleg. Ook de te hulp geschoten medewerker was zeer behulpzaam. Erg voldaan en met veel opgedaan vertrouwen hebben beiden de oranje routes volbracht en keren zeker terug om aan deze activiteit, gunstig gelegen en zeer veilig, nogmaals deel te nemen .

Mijn zoontje heeft mij overgehaald om mee te gaan , ik moet zeggen het was voor mij wel grenzen verleggen heb momenten gehad dat ik dacht ik ga niet verder maar mijn zoontje moedigde mij dan weer... Mijn zoontje heeft mij overgehaald om mee te gaan , ik moet zeggen het was voor mij wel grenzen verleggen heb momenten gehad dat ik dacht ik ga niet verder maar mijn zoontje moedigde mij dan weer aan dat ik toch verder ging. Weet niet of het mogelijk is maar mischien op bepaalde punten een trap maken waar mensen naar beneden kunnen , bv waar je op de schommel zit kinderen springen er zo op maar voor mij is het een hele uitdaging om de benen aan de goede kant te krijgen met mijn lengte .

Mama

Mooi aangelegd klimbos. Leuke junior routes die zelfs voor de jongste goed te doen zijn. Goede instructie gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We waren met 5 volwassenen, 1 kind van 7 en 2... Mooi aangelegd klimbos. Leuke junior routes die zelfs voor de jongste goed te doen zijn. Goede instructie gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We waren met 5 volwassenen, 1 kind van 7 en 2 van 6. We hebben het alle 8 ontzettend naar onze zin gehad en we komen zeker nog een keer terug.

Mooi gevarieerd klimpark met voor ieder wat wils

Marc

Mooi klimbos met diverse routes voor diverse niveaus die je, na instructie, zelfstandig mag volgen. Goede, behulpzame instructeurs en goede faciliteiten. Helaas had onze instructie-instructeur niet... Mooi klimbos met diverse routes voor diverse niveaus die je, na instructie, zelfstandig mag volgen. Goede, behulpzame instructeurs en goede faciliteiten. Helaas had onze instructie-instructeur niet niet de koppen van zijn groep geteld waardoor wij 20 min extra moesten wachten. (Er werd ons wel een gratis kop koffie aangeboden.) Aandachtspunt: Misschien moet er iets beter aangegeven worden wat de vereisten zijn voor een route/niveau. Over de zwarte route hebben we bijna 1.5 uur gedaan omdat een ouder dacht dat zijn kinderen (ik schat 8 en 10 jaar) deze route ook wel zou kunnen. Dit was niet het geval. (Deze verantwoording ligt ook meer bij de ouder zelf.) Zeker een aanrader om een keer te doen!

Bobby

Mooi klimbos, uitdagende parcours, goede vriendelijke crew. Rond corona goed geregeld met begintijden.

Natasja

Mooi klimbos, vriendelijk personeel. Leuke dag gehad!

Jwk

Mooi parcours, vriendelijke medewerkers en een mooie omgeving

O.A.E.

Mooi parcours. We kwamen wat later aan en er werd een spoed instructie geregeld, zodat we toch nog zo lang mogelijk konden klimmen. Dat was fijne service!

Mooi park met veel verschillende uitdagende tours