Jansen

Leuk uitdagend parcours. Zwarte route is best pittig. Goede begeleiding en erg veilig. Heel vriendelijk personeel!
Alex 14 jaar

ten haaf

Mijn kleizoon heeft genoten,wij komen zeker terug

Reactie Klimbos Nederland:

Wat fijn! Tot een volgende keer :)

Dofan Administraties

Veel kwaliteit onder de begeleiders

Echt alles was top!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je mooie woorden!

van Bergeijk

Tijdens een vorig bezoek aan de Merwelanden zagen wij dat er een klimbos was aangelegd. Afgelopen weekend was het zover, samen met mijn zoon wezen klauteren gedurende 3h. Het was super leuk én... Tijdens een vorig bezoek aan de Merwelanden zagen wij dat er een klimbos was aangelegd. Afgelopen weekend was het zover, samen met mijn zoon wezen klauteren gedurende 3h. Het was super leuk én veilig en op sommige stukken zwaarder dan gedacht. Een aanrader dus.

👍 Tot een volgende keer!

Slecht park

Echt slecht Leuke dag verpest omdat jullie niet goed kunnen inschatten wat makkelijk is en wat moeilijk is en dan ook geen geld terug echt slech park als ik 0 sterren kon geven had ik het gedaan

Reactie Klimbos Nederland:

Wat vervelend dat jullie dag niet is geworden wat jullie ervan hadden gehoopt! Ik zou graag willen weten wat er precies gebeurd is, zodat we ervan kunnen leren. Wellicht zou je dat ons willen laten... Wat vervelend dat jullie dag niet is geworden wat jullie ervan hadden gehoopt! Ik zou graag willen weten wat er precies gebeurd is, zodat we ervan kunnen leren. Wellicht zou je dat ons willen laten weten? Als je dat per mail wil doen via marketing@klimbos.nl dan zou dat helemaal top zijn.

Tom

Goede hulp en uitleg. De tokkelbanen zijn ook erg leuk en spannend.

Stefan

Super leuke dag gehad met onze dochters van 6 en 8 jaar