Mooie locatie met genoeg uitdaging. Leuk uitje om met het gezin te doen. Het personeel was alleen niet erg behulpzaam. Zouden meer pro actief moeten zijn.

Mooie middag gehad met kleinzoon leuke uitdagende dingen uitgevoerd.

Yvonne

Ongelooflijk hoe serieus, vriendelijk, oplettend, professioneel en behulpzaam de instructeurs zijn. Hulde! Klimbos altijd weer een actief buitenuitje voor onze kinderen. Niets dan lof over... Ongelooflijk hoe serieus, vriendelijk, oplettend, professioneel en behulpzaam de instructeurs zijn. Hulde! Klimbos altijd weer een actief buitenuitje voor onze kinderen. Niets dan lof over organisatie, onderhoud en parcours.

Mark

Ontzettend leuk klimbos .maar wat “normaal “ heel fijn is dat alles heel compact bij elkaar is ,is nu door Corona wel een beetje spannend omdat iedereen snel te dicht op elkaar loopt ! Leuk en... Ontzettend leuk klimbos .maar wat “normaal “ heel fijn is dat alles heel compact bij elkaar is ,is nu door Corona wel een beetje spannend omdat iedereen snel te dicht op elkaar loopt ! Leuk en vriendelijk personeel !

Onwijs leuk om te doen. Super geregeld qua veiligheid.

Dylan

Onwijs naar ons zin gehad, alle parcours gedaan en ze zijn allemaal geweldig!

Ante

Onze kleinkinderen hebben werkelijk genoten. Een klimbos is uitstekend voor je motoriek en balans én om je angsten te overwinnen. Kinderen krijgen daardoor meer zelfvertrouwen. Vallen lijkt haast... Onze kleinkinderen hebben werkelijk genoten. Een klimbos is uitstekend voor je motoriek en balans én om je angsten te overwinnen. Kinderen krijgen daardoor meer zelfvertrouwen. Vallen lijkt haast onmogelijk, je zit altijd vast. En mocht je een keer misstappen, dan hang je even en kun je dat zelf weer herstellen. Ook goed voor het zelfvertrouwen!

Saskia

Ook na drie bezoeken aan het Klimbos (1x voor Corona-tijd en 2x tijdens) nog steeds een leuk en sportief uitje. Mooi systeem waarbij je altijd gezekerd klimt. Goede instructie, over het algemeen... Ook na drie bezoeken aan het Klimbos (1x voor Corona-tijd en 2x tijdens) nog steeds een leuk en sportief uitje. Mooi systeem waarbij je altijd gezekerd klimt. Goede instructie, over het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook als het weer iets minder is leuk om te doen!