Fam

Prachtig gelegen in het bos, veilig en super vriendelijk en goed opgeleid personeel. Parcours voor iedere niveau, ook met veel uitdaging.

Mevrouw

Prachtig klimbos, goed onderhouden, uitdagende routes. Kinderen vonden de uitleg wat aan de lange kant en werden soms opgehouden doordat niet iedereen even snel door klom. We hebben een topmiddag... Prachtig klimbos, goed onderhouden, uitdagende routes. Kinderen vonden de uitleg wat aan de lange kant en werden soms opgehouden doordat niet iedereen even snel door klom. We hebben een topmiddag gehad!

Ron

Prachtig klimbos, meerdere gradaties van moeilijkheid, nette en duidelijke instructie.

A.

Prachtige locatie, mooie banen. Wel erg druk corona regels waren moeilijk te volgen. Wellicht meer toezicht en minder boekingen?

Prima klimbos maar het was gister net te druk. De kids stonden regelmatig te wachten om verder te klimmen.

Prima begeleiding en instructie. Op de dag dat wij er waren was de bezetting krap, maar dat werd eerlijk gemeld.

Tom

Prima georganiseerd klimbos met diverse moeilijkheidsgraden. Goede instructie en begeleiding. Een aanrader!

Anna

Prima plek in de natuur. Leuke afwisselende klimparcours. Aardige medewerkers. Voor herhaling vatbaar...

Samen geklommen met de kids! Voor ieder wat wils... duidelijke uitleg en behulpzaam. Zeker een aanrader ....