Mirjam

Super leuk klimbos. Helaas wel te weinig tijd om alle routes te doen.

Super leuk om met de Kids te doen, zeer variërend. Zou alleen de introductie iets anders zien voor gevorderde klimmers. Voor de rest echt top.

Super leuk om te doen. Kinderen, 7 en 9 vonden het ook erg gaaf. Medewerkers zijn allemaal erg behulpzaam en vriendelijk.

Super leuke dag klimmen. Gevarieerde routes, goede instructeirs.

Marieke

Superleuk bos,mooie uitdagende routes. Wij waren enthousiast en hadden graag nog een 5spierballen route gedaan!!

Patrick

Superleuk klimbos. Mijn jongens zijn al paar keer geweest en vinden het erg leuk. 1 tip wil ik geven nav laatste bezoek, dat er 4 kleintjes bij waren die extra uitleg nodig hadden en ook geholpen... Superleuk klimbos. Mijn jongens zijn al paar keer geweest en vinden het erg leuk. 1 tip wil ik geven nav laatste bezoek, dat er 4 kleintjes bij waren die extra uitleg nodig hadden en ook geholpen moesten worden met de tuigjes aandoen. Hierdoor duurde de instructie ruim 40 minuten, dat van de klimtijd afging. Erg jammer... Misschien volgende keer met meer kleintjes extra instructeur erbij halen, zodat de instructie niet zo lang duurt. Maar verder een echte aanrader...