heer

Veiligheid is top (Hoewel voor oma's en opa's blijft het griezelig...) Uitdagend en kinderen zijn helemaal tevreden.

Laurens

Was leuk! goede instructie, het is wel snel druk waardoor je op sommige parcours echt wel lang moet wachten.

Mrs

Wat een leuke activiteit, samen met kleinzoon van 6 jaar . We hebben het heerlijk naar onze zin gehad ! En... heerlijke appeltaart :)

Cees

Wat ik heel prettig ervaarde is dat veiligheid boven aan staat. onze kleinzoon kreeg een andere veiligheidsgordel om omdat de andere wel erg groot was voor hem en het personeel is echt top. Hij vond... Wat ik heel prettig ervaarde is dat veiligheid boven aan staat. onze kleinzoon kreeg een andere veiligheidsgordel om omdat de andere wel erg groot was voor hem en het personeel is echt top. Hij vond het zo leuk dat we 2 dagen later weer zijn gegaan dat zeg al genoeg dat hij het heel erg naar zijn zin had. helaas kwam hij 6 cm te kort om de junior parcours in te ruilen voor 1,60 mtr. maar volgend jaar komen we zeker terug maar dan voor de 1,60 mtr.

We hebben hier heel erg fijn het kinderfeestje van onze dochter kunnen vieren!

Wij als volwassenen hebben een topmiddag gehad. Absoluut niet alleen voor kinderen.

Van

Wij hebben een ontzettend leuk kinderfeestje gehad in het Klimbos. Een geweldige manier om grenzen te verleggen en jezelf uit te dagen. De kinderen (8 jaar) vonden het geweldig!

mathieu

Wij vonden heel leuk, vooral een tip voor een dagje uit,