L.

Yenthe, 10 jaar Ik vond het heel goed geregeld. De parcours zijn heel leuk en ze gaven een goede uitleg. Dank jullie wel voor deze leuke dag.

Zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Leuk voor jong en oud

Fam.

??????? Meer toezicht op het gedrag van mensen op de baan.(ivm corona).

Karen

De jongens konden niet stoppen met klimmen. Hebben genoten. Aardig personeel ook!

Klant

De klimroutes waren leuk. Enig minpuntje is dat je zou denken te kunnen eten bij de kluisjes maar die stoelen waren voor het restaurant. Idee: kluisjes situeren bij lunchplek in het klimbos.

Goed geregeld, misschien nog een optie voor daar pinnen?!

Ton68

Ik was met mijn zoon en nichtje. Veiligheid en hulp waren dik in orde. Klimbos zag er netjes uit. Er zouden echter nog wel een paar echt lastige parcoursen bij mogen.

Leuk bos, de uitleg en hulp boven in was wisselend per persoon. Als iemand beneden aan het uitleggen was moest ie het boven ook in de gaten houden. Bij de vrije val ging de aandacht meer naar uitleg... Leuk bos, de uitleg en hulp boven in was wisselend per persoon. Als iemand beneden aan het uitleggen was moest ie het boven ook in de gaten houden. Bij de vrije val ging de aandacht meer naar uitleg beneden dan boven bij 1 medewerker. Omstanders moesten dan haar waarschuwen. Dit lag niet perse aan haar maar missen moet je daar wel 2 persoonlijke neerzetten. De bevestiging ging vrij stroef daar waar veel mensen mee worstelden. Verder leuk park, vriendelijk personeel

maureen

Super leuk en goed geregeld! aardige en behulpzame begeleiding en veel opties om te klimmen.