Samen met dochter van 7 geklommen. Duidelijke instructie, mooi parcours. Ook in Coronatijd een super uitje.

Uitdagende parcours voor beginners tot gevorderde klimmers. Geen lange wachttijden.

nathalie

Waren leuke routes, goede informatie gekregen door de instructeur. Helaas moesten we eerder het bos uit doordat het ging onweren. Het jammeren vond ik dat er een meisje uit een boom werd gehaald... Waren leuke routes, goede informatie gekregen door de instructeur. Helaas moesten we eerder het bos uit doordat het ging onweren. Het jammeren vond ik dat er een meisje uit een boom werd gehaald doordat ze niet meer verder durfde. Ze werd daarna niet echt begeleid naar de tafels toe ik heb haar toen opgevangen, de instructeur die haar uit de boom heeft gehaald is daarna zijn spullen in gepakt en weggelopen.

Gijs

Wij zijn nu al 4 keer in Klimbos Gooi-Eemland geweest en iedere keer tevreden naar huis gekeerd. Wat ik wel wil meegeven tijdens de huidige corona periode is dat er naar mijn mening bij ieder start... Wij zijn nu al 4 keer in Klimbos Gooi-Eemland geweest en iedere keer tevreden naar huis gekeerd. Wat ik wel wil meegeven tijdens de huidige corona periode is dat er naar mijn mening bij ieder start punt desinfectie materiaal aanwezig zou moeten zijn. Dit zou in ieder geval een mate van bescherming tegen besmetting zijn.

Altijd weer een topdag. Veiligheid staat voorop, personeel is vriendelijk

Johan

De klimroutes vond ik afwisselend en prachtig. Ook waren ze lang genoeg en had je lekker veel tijd (3,5 uur) om te klimmen. Eén aandachtspunt: de waarschuwing dat je voor de bungee jump zelf eerst... De klimroutes vond ik afwisselend en prachtig. Ook waren ze lang genoeg en had je lekker veel tijd (3,5 uur) om te klimmen. Eén aandachtspunt: de waarschuwing dat je voor de bungee jump zelf eerst om een instructie moet vragen zie je te makkelijk over het hoofd.

Er zijn een aantal dingen die wat mij betreft echt anders/beter moeten. Ten eerste is alleen de selectie op reikhoogte bij kinderen te weinig als je kijkt naar het parcours dat ze moeten afleggen.... Er zijn een aantal dingen die wat mij betreft echt anders/beter moeten. Ten eerste is alleen de selectie op reikhoogte bij kinderen te weinig als je kijkt naar het parcours dat ze moeten afleggen. De juniorroute (oranje) vraagt niet alleen een minimale lengte maar ook een behoorlijke mate van durf omdat de route te hoog is om als begeleidende ouder bij te kunnen ondersteunen. Dus doe óf een strengere selectie aan de voorkant óf zorg er voor dat er voor de jongere klimmers eenvoudige en lage routes zijn zodat ze hun zelfvertrouwen kunnen opbouwen. Het aanbieden van een tegoedbon omdat 2 van de 4 kinderen niet durfde ging zo makkelijk dat dit probleem vaker voorkomt. De locatie is niet zo dichtbij dat wij geneigd zijn snel terug te komen dus aan deze tegoedbon hebben wij niet veel waarschijnlijk. Ten tweede is de uitleg over de techniek en handelingen te complex en is er te weinig ruimte voor ouders om hierin te ondersteunen. Er werd ons meegedeeld dat wij niet mochten helpen op de oefen baan omdat “op de echte route de kinderen dit ook zelf moeten kunnen”. Dat laatste klopt, maar om ze iets uit te leggen is het wel handig om daar tijd voor te krijgen en helpt het ook als dit rustig en door een vertrouwd iemand kan als dat nodig is. Door de zenuwen die dat gaf heeft één van de kinderen besloten toch maar niet te gaan klimmen. Erg jammer. Al met al hebben jullie een mooie locatie maar is het voor, zeker wat kleinere, kinderen niet echt geschikt. Dat is prima zolang je daar goed over geïnformeerd word en dat is in mijn ogen zeker niet het geval.

Julie

Geweldig leuk uitje voor jong en oud. De kinderen hebben hun grens verlegd en angst overwonnen. Ze waren supertrots! Echt een aanrader!