.profesionele uitleg en instructie. Mooie omgeving, uitdagend en voor ieder wat wils

Ton

Alles goed geregeld; goed klimmateriaal en vastmaken aan de lijn: geen punt van kritiek! Alleen: Komt iemand vast te zitten; duurt het lang voordat de persoon bevrijd is met niet het meest adekwate... Alles goed geregeld; goed klimmateriaal en vastmaken aan de lijn: geen punt van kritiek! Alleen: Komt iemand vast te zitten; duurt het lang voordat de persoon bevrijd is met niet het meest adekwate materiaal. En iedereen erachter kan geen kant op! Als dan ook nog een medewerker gevraagd wordt een extra touw aan te reiken ( ze staat naast het kastje waarin het zich bevindt en het is 5 meter lopen) en zij antwoordt: Nee, sorry ik ga nu naar huis!! Teamgeest/ hulpvaardigheid, diverse broeken zakken af! Ze heeft het touw uiteindelijk toch wel aangereikt, maar verdere hulpvaardigheid was ver te zoeken. Met groet

De instructies waren goed. Tijdens onze eerste klim hadden we een oponthoud van ongeveer 10 minuten. Een klimmer voor ons was bang en het duurde lang voor een instructeur kwam en ook deze had veel... De instructies waren goed. Tijdens onze eerste klim hadden we een oponthoud van ongeveer 10 minuten. Een klimmer voor ons was bang en het duurde lang voor een instructeur kwam en ook deze had veel tijd nodig. Ik stond er met een 8 jarige die daardoor ook van slag raakte. Het geheel had een negatieve impact op ons bezoek. Omdat we bij de laatste groep zaten was ook relatief veel van onze klimtijd verloren.

De kinderen hebben het heel erg leuk gehad, ik als ouder heb daar heel erg van genoten

De meiden hebben erg genoten. Het spannenste deel was de klimwand.

Esther

Duidelijk uitleg. Goede materialen. Leuk en uitdagende parcours. Voor herhaling vatbaar.

Lianne

Een heel geslaagd partijtje gevierd van mijn zoon! Superleuke parcoursen en goede sfeer in het bos. Misschien nog iets meer begeleiding tijdens het klimmen voor de niet-zo-vaardige kinderen?