Lars

Klimmen was top en mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam! Eten is drama, maar dat wordt bij een naast gelegen terras gemaakt.

👍

Leuke parcours, modern en veilig materiaal, je kan jezelf niet in losmaken onderweg.

👍

Bas Derene

Mooi groot klimbos met veel verschillende routes en obstakels

Mick

Top locatie. Mooie parcours.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de positieve review!

Heel leuk Klimbos. Goed geregeld! Catering mag wat langer open blijven, sluit nu om 17uur...

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en kritische noot. Helaas zijn we gebonden aan een externe partner voor de horeca en hebben we hier weinig invloed op de sluitingstijd.

Een leuk uitje met de klas. De uitleg was heel duidelijk en de instructeurs hadden engelengeduld. Sommige kinderen hebben alle routes gedaan, anderen hebben een paar routes juist heel vaak gedaan,... Een leuk uitje met de klas. De uitleg was heel duidelijk en de instructeurs hadden engelengeduld. Sommige kinderen hebben alle routes gedaan, anderen hebben een paar routes juist heel vaak gedaan, omdat ze die zo leuk vonden. Kortom, het was top!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je complimenten!

Marjoleine

We hebben genoten, was een zeer goede uitleg ook loopt het personeel rond en leggen je ook nog uit als je hoog in de bomen bent . Voor extra instructie.
Zeer vriendelijk .

Reactie Klimbos Nederland:

Wat fijn dat je zo'n leuk uitje hebt gehad!