Een middagje met de kleinkinderen in jullie klimbos. Zeer goed georganiseerd en ze konden er geen genoeg van krijgen. Voor herhaling vatbaar

cindy

Een mooie ervaring en we komen zeker weer terug!

Er was een stuk van de baan dicht en dat is niet verteld bij de kassa of bij de introductie. Dat was erg jammer!

Stefan

Erg leuk, mooie parcours. Hoge veiligheid qua vallen, maar niet goed ingericht voor 1,5 meter... Is ook lastig met paadjes door het bos, maar met eenrichtingsverkeer moet wel wat te organiseren zijn.

Annemieke

Erg leuk. Duidelijke uitleg en ook duidelijke richtlijnen ikv COVID-19.

Opa

Erg leuke activiteit voor in dit geval onze kleindochter ( 7 jaar ) wel jammer dat er niet veel medewerkers in de buurt van lastige punten aanwezig zijn. We zagen diverse kinderen, ook ouder dan 7... Erg leuke activiteit voor in dit geval onze kleindochter ( 7 jaar ) wel jammer dat er niet veel medewerkers in de buurt van lastige punten aanwezig zijn. We zagen diverse kinderen, ook ouder dan 7 jaar, op dezelfde plaatsen in het parcour moeite hebben om hun veiligheidslijn vast / los te maken. Daardoor raken ze van slag en gaat het helemaal niet meer. Een snellere hulp of aanwijzing kan het plezier dan alleen maar vergroten.

den

Erg leuke tijd gehad met mijn dochter. Ze gebruiken een goed veiligheidssysteem en geven goede instructies. Je moet natuurlijk wel een beetje van klimmen en hoogte houden.

Vanessa

Fantastisch klimbos met voor iedere leeftijd uitdagingen. Personeel zeer vriendelijk en geeft goede uitleg. Ook het materiaal ziet er netjes uit. En er wordt zeer netjes omgegaan met de Corona... Fantastisch klimbos met voor iedere leeftijd uitdagingen. Personeel zeer vriendelijk en geeft goede uitleg. Ook het materiaal ziet er netjes uit. En er wordt zeer netjes omgegaan met de Corona maatregelen.

klant

Fantastische morgen klimmen met goede begeleiding!

Fijne klimbos, Overzichtelijk samen geklommen met mijn zoon. Hij vond de vrije val leuk alleen moeilijk de koppelingen te gebruiken had wel hulp nodig. Leuk park