Dennis

Goede tijd gehad, alles prima verzorgd en vriendelijk & behulpzaam personeel!

Goede uitleg en leuke banen, ook voor als je vaker klimt zijn ze leuk

Maarten

Goede uitleg over het hoe en wat bij het klimmen . Super leuke dag gehad. Maar iets meer controle op iets te grote groepen jongeren die sneller willen dan de rest, heb meerdere meren ander mans... Goede uitleg over het hoe en wat bij het klimmen . Super leuke dag gehad. Maar iets meer controle op iets te grote groepen jongeren die sneller willen dan de rest, heb meerdere meren ander mans vader moeten spelen , dus graag iets meer controle en ingrijpen van de suppoosten !

Goede uitleg/begeleiding. Wel vond ik het vrij druk, waardoor je een enkele keer op grote hoogte een tijdje stond te wachten.

Sylvia

Goede, duidelijke uitleg en begeleiding, zeker toen onze dochter het halverwege het parcours het ineens enorm spannend vond en niet meer verder durfde. Door de vriendelijke benadering heeft zij het... Goede, duidelijke uitleg en begeleiding, zeker toen onze dochter het halverwege het parcours het ineens enorm spannend vond en niet meer verder durfde. Door de vriendelijke benadering heeft zij het parcours afgemaakt.

bezorgde

Goeie hulp van instructeur voor onze kleinzoon toen die het even te veel werd bij de vrije val.

Mj

Hadden een kinderfeestje georganiseerd met frietjes. Alles was goed geregeld. De kinderen vonden het super gaaf. Dank

Tessa

Heel leuk Klimbos met meerdere uitdagende parcours, oplopend van makkelijk naar steeds uitdagender.