Saskia

Heel leuk uitje voor het hele gezin. Door het veilige zekersysteem konden onze oudste kinderen zelfstandig klimmen, en ook de jongste had de slag al snel te pakken. Mooi afwisselend en uitdagend... Heel leuk uitje voor het hele gezin. Door het veilige zekersysteem konden onze oudste kinderen zelfstandig klimmen, en ook de jongste had de slag al snel te pakken. Mooi afwisselend en uitdagend parcours, vriendelijke begeleiders. Zoveel routes dat we ze niet allemaal konden doen in drie uur, dus we komen zeker nog eens terug om de resterende routes te doen.

Paul

Heel leuk, goed geholpen en goede uitleg door personeel

Jolanda

Heel mooi Klimbos voor alle leeftijden en niveaus. Met een vrije val en bungie maakt dit klimpark net nog even specialer. Een aanrader.

Heel mooi, uitdagend klimbos. Kids vonden het super. We komen zeker nog eens terug

Hele goede briefing vooraf, zeer secuur en strict of iedereen (ook de jeugdige klimmers) goed omgaan met de materialen. Dat maakt het spannend maar ook veilig. Verder zelf erg genoten van de routes.... Hele goede briefing vooraf, zeer secuur en strict of iedereen (ook de jeugdige klimmers) goed omgaan met de materialen. Dat maakt het spannend maar ook veilig. Verder zelf erg genoten van de routes. Ik heb me wel verbaasd over publiek van klimmers, beste stuurlui staan aan wal.....ik zou het park aanraden tips op te hangen over hoe je boomklimmers wel kan helpen.

Marcel

Hele leuke dag gehad. Alles was prima geregeld. Ook was er voldoende personeel aanwezig in het bos wat een veilig gevoel geeft.

ralph

Helemaal goed, kinderen van 6 en 9 hebben veel plezier gehad en konden het parcours goed volbrengen. Volgende keer gaan we een niveautje hoger