Super leuke klimbaan. Prachtige omgeving midden in het bos hoog in de bomen. Instructeurs waren behulpzaam en helder en houden zich goed aan de aangegeven tijdstippen, ook alle nieuwe Coronaregels.... Super leuke klimbaan. Prachtige omgeving midden in het bos hoog in de bomen. Instructeurs waren behulpzaam en helder en houden zich goed aan de aangegeven tijdstippen, ook alle nieuwe Coronaregels. Deze park is zeker hervat baar zei mijn dochter van 21 en zoon van 15. Bedankt voor de leuke middag!

Roemer

Super mooie plek! Prachtige routes op diverse niveaus. Voor elk wat wils. Erg aardige en kundige instructeurs.

Superleuk uitje voor jong en oud! Wat hebben we weer genoten in de hoge bomen in Bergen op Zoom. Veel verschillende parcours, dus voor ieder wat wils.

Tijdstip was een beetje te koort. Wij konden niet alle routes doen. Maar misschien het is door de coronatijden. WC installaties zijn onvoldoende, oud en niet zo hygiensch.

Top klimbos! Erg overzichtelijk, uitdagend, mooie omgeving en goede mix in diversiteit parcoursen.

Greet

Top klimbos!!! Het was een prettige beleving om daar te kunnnen zijn. Vriendelijke medewerkers die daar waren, spannende parcours!! Leuk voor een dagje met je familie!!!(ook met je vrienden). We... Top klimbos!!! Het was een prettige beleving om daar te kunnnen zijn. Vriendelijke medewerkers die daar waren, spannende parcours!! Leuk voor een dagje met je familie!!!(ook met je vrienden). We voelden ons op ons gemak in een parcour. geen stomme dingen, geen tips. TOP!!!!!!!! Hartelijke groeten: gezin bontekoe

Uitgebreide uitleg en goede begeleiding als je eenmaal op het parcours was.

Xxxxxx

Van begin tot eind alles goed geregeld: uitleg, controle van de tuigjes, oefen stuk en vervolgens de echte trails. Voldoende personeel voor vragen en toezicht en de geplaatste tarp met lekker koel... Van begin tot eind alles goed geregeld: uitleg, controle van de tuigjes, oefen stuk en vervolgens de echte trails. Voldoende personeel voor vragen en toezicht en de geplaatste tarp met lekker koel water was een fantastische oplossing om genoeg water te kunnen drinken. Ook al was het een hittegolf, de koelte van de bomen maakte het aangenaam om een middag in het klim is te zijn!