Van de Velde

Echt een heel erg leuk klimbos. We hebben volop genoten. Moeilijke maar ook makkelijke routes. Echt top!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de complimenten!

Caroline

Heel erg leuk, uitdagend en goede instructie van tevoren.

👍

Wij vonden het klimmen erg leuk en het klimbos was top! Het is alleen vervelend als je lang moet wachten, wat bij ons wel een aantal keer is voorgekomen. Het is ons gelukkig net gelukt om alle banen... Wij vonden het klimmen erg leuk en het klimbos was top! Het is alleen vervelend als je lang moet wachten, wat bij ons wel een aantal keer is voorgekomen. Het is ons gelukkig net gelukt om alle banen 1x te doen, maar we hadden er graag wat sneller doorheen gegaan om de leukste nog een keer te doen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en goed om te lezen dat jullie het klimmen erg leuk vonden!

Ik vond het erg leuk. Heb me ook veilig gevoeld.

👍

Saskia

Super klimbos. Veel parcoursen. Jammer dat vrije val dicht was.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review! De vrije val is op dit moment inderdaad dicht in verband met onderhoud. We hopen deze zo snel mogelijk weer te kunnen openen!

Klimmen was fantastisch bij klimbos Veluwe in Apeldoorn. Hebben ons goed vermaakt. Mooie uitdagende banen.
Alleen de patat die we bij hadden geboekt met het kinderfeestje was wel heel erg weinig.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review en kritische noot! We nemen het mee :)

De Hypotheek Advies Partner

Afgelopen een vrijdag een geslaagd teamuitje gehad in Klimbos Achterhoek. Vooraf een duidelijke instructie gekregen, waardoor we met een veilig gevoel aan de routes begonnen. De routes zijn... Afgelopen een vrijdag een geslaagd teamuitje gehad in Klimbos Achterhoek. Vooraf een duidelijke instructie gekregen, waardoor we met een veilig gevoel aan de routes begonnen. De routes zijn afwisselend en geschikt voor verschillende niveaus. Na twijfel bij verschillende collega's of de rode route wel te doen zou zijn voor ons niveau, bood de instructrice aan om met ons mee te klimmen om passende tips te geven. Bedankt voor deze top service Marjolein! Daarna hebben de waaghalzen van de groep zelfs een klimdiploma van haar ontvangen. Wij raden het zeker aan om deze activiteit met collega's te doen. Plezier gegarandeerd!

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om jullie enthousiaste reactie te lezen!