We zijn op zich positief zeker wat de veiligheid betreft. We misten wel persoonlijke aandacht tijdens het klimmen

Wij kwamen klimmen, wij waren verbaasd dat er nog zoveel mensen binnen mochten, de doorstroming van de klimpaden werden hierdoor belemmerd en daardoor moesten wij lang wachten. Ook kregen wij een... Wij kwamen klimmen, wij waren verbaasd dat er nog zoveel mensen binnen mochten, de doorstroming van de klimpaden werden hierdoor belemmerd en daardoor moesten wij lang wachten. Ook kregen wij een klimgordel voor zwaardere mensen, ik vroeg mij af waarop dat gebaseerd word. En vind het zelfs bodyshaming. Terwijl wij ook andere deelnemers zagen lopen die er forser uitzagen dan ons en die een reguliere gordel hadden. Voor ons een keer en nooit meer bij klimpark de Veluwe.

Zeer goede ervaring. Duidelijke uitleg en fijne begeleiding Zeker aan te bevelen

Jan

Zeer mooi park in een bosrijke omgeving. We zijn al wat klimparken in Frankrijk gewend, maar deze kan daar zeker in meegaan!

Erika

Zeer net klimbos. We hebben genoten! Het is er netjes en schoon.

Van

4 sterren was ons bezoek zeker waard maar misschien zelfs wel 5 maar er moet wat ruimte blijven. Ik was er met mijn kleindochter van 7jaar, eerst dachten we, dit gaat ze nooit doen,maar haar zelf... 4 sterren was ons bezoek zeker waard maar misschien zelfs wel 5 maar er moet wat ruimte blijven. Ik was er met mijn kleindochter van 7jaar, eerst dachten we, dit gaat ze nooit doen,maar haar zelf vertrouwen won het,dat was onze bedoeling haar zelf vertrouwen te gegeven ,het was daarom een fantastische middag die we graag over doen, vr groeten

Peet

Als ervaren klimmers is Berg en Bos ons zeer goed bevallen. Er is voor ieder niveau meer dan genoeg uitdaging en klimplezier! Heldere instructie voor aanvang en daarna klimmen maar! Voor mij al... Als ervaren klimmers is Berg en Bos ons zeer goed bevallen. Er is voor ieder niveau meer dan genoeg uitdaging en klimplezier! Heldere instructie voor aanvang en daarna klimmen maar! Voor mij al beginner en met hoogtevrees waren de oranje kinderroutes helemaal prima. Onze kinderen, die al jaren klimmen hebben genoten van de moeilijke routes.