Bij de uitleg werd geen rekening gehouden met juiste afstand

De instructeurs houden de boel nauwlettend in de gaten. Als bezoekers ook goed luisteren naar de extra regels, die het personeel ivm Covid heel duidelijk uitspreken, dan is er op deze plek geen rede... De instructeurs houden de boel nauwlettend in de gaten. Als bezoekers ook goed luisteren naar de extra regels, die het personeel ivm Covid heel duidelijk uitspreken, dan is er op deze plek geen rede tot zorgen. Mensen, let vooral ook op uw eigen verantwoordelijkheden !

A.

De instructie vooraf was heel goed en duidelijk. Bij iedere klimmer wordt goed gecontroleerd of de uitrusting goed vast zit. Ook als je al eerder heb geklommen moet je toch laten zien of je het kan.

De kinderen hebben een fantastische dag gehad. De instructie was goed en duidelijk. En er was altijd iemand in de buurt om te helpen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Chw

De kinderen hebben enorm genoten van alle uitdagingen! Goede uitleg en mooi schoon park.

Cindy

De kinderen vonden het erg leuk. Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat honden zijn toegestaan. Op het moment dat wij daar waren was er een gezin met een grote hond en die hond zat doorlopend te... De kinderen vonden het erg leuk. Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat honden zijn toegestaan. Op het moment dat wij daar waren was er een gezin met een grote hond en die hond zat doorlopend te blaffen en te janken. Ik zie de meerwaarde van honden toegestaan niet echt. Ik heb zelf honden, dus nee ik ben geen hondenhater. Maar ik vind dat op dit soort plekken geen honden thuishoren.

Remco

De kinderen vonden het fantastisch. Zeer mooi Klimbos, een aanrader om heen te gaan.

Toos

De kleinkinderen ( 9 en 12 jaar) waren reuze tevreden.

P.

De kleinkinderen vonden het heel leuk, maar de voorbereiding duurde te lang. De groep was te groot voor 1 instructeur!