Duidelijke uitleg, goede begeleiding en routes voor iedereen

Luc

Duidelijke uitleg, voor iedereen genoeg uitdaging. Een heel toffe ervaring. Je kan makkelijk een hele ochtend of middag bezig zijn. Mooi aangelegd en men ging goed om met de corona maatregelen.

BiancaThyren

Echt super leuk! Uitleg was goed en duidelijk! Alles was juist en op z’n plaats. Super leuk en echt een aanrader! Zwarte route is alleen niet aan te raden als kind net aan erbij komt. Dat geeft wel... Echt super leuk! Uitleg was goed en duidelijk! Alles was juist en op z’n plaats. Super leuk en echt een aanrader! Zwarte route is alleen niet aan te raden als kind net aan erbij komt. Dat geeft wel vertraging en lastige momenten als mama zijnde. Verder super tof!

Serina

Een erg leuke middag gehad in het Klimbos. Voor ons de eerste keer. De routes waren leuk afwisselend en ook goede niveau verschillen. Mijn man en ik doen aan sportklimmen en konden alle routes doen,... Een erg leuke middag gehad in het Klimbos. Voor ons de eerste keer. De routes waren leuk afwisselend en ook goede niveau verschillen. Mijn man en ik doen aan sportklimmen en konden alle routes doen, mijn vader heeft het moeilijkste niveau overgeslagen maar verder alles meegedaan. Ook leuk even uitrusten in de tokkelroute.

Laurette

Een fantastisch mooi klimbos in de bossen van Lage Vuursche. Met voor elk wat wils. Van heel makkelijk tot heel erg moeilijk en ook wel echt een beetje eng. Vooral de tokkelroute is echt heel... Een fantastisch mooi klimbos in de bossen van Lage Vuursche. Met voor elk wat wils. Van heel makkelijk tot heel erg moeilijk en ook wel echt een beetje eng. Vooral de tokkelroute is echt heel prachtig, daar doe je rustig drie kwartier over. Reserveer wel tijdig, want er wordt gewerkt met tijdslots en er kunnen maar een maximaal aantal deelnemers per tijdslot klimmen

Een goede instructie, voldoende personeel bij het parcours. Afstand houden kon daar prima. Drinken was snel op en werd slecht bijgevuld. Het was erg warm,daar had meer aandacht voor mogen zijn.

Een heerlijke dag gehad met onze kleinkinderen! Chapeau voor jullie organisatie en team!

Esther

Een hele leuke ochtend klimmen gehad! Zolang je alle instructies goed volgt, is het gegarandeerd plezier!

Robbert

Een hoop lol in de bomen, prima en gezellige locatie