Een leuk actief uitje met veel verschillende routes, zelfs met 30 graden goed te doen. Voor herhaling vatbaar

Judith

Een leuk en uitdagend uitje! Vriendelijke medewerkers die alles prima uitleggen en de Corona-maatregelen goed naleven. Alles is netjes onderhouden. Er zijn juniorbanen, maar ook klimbanen voor... Een leuk en uitdagend uitje! Vriendelijke medewerkers die alles prima uitleggen en de Corona-maatregelen goed naleven. Alles is netjes onderhouden. Er zijn juniorbanen, maar ook klimbanen voor waaghalzen. Wc’s zijn aanwezig, je kunt er iets te eten kopen of je eigen broodjes opeten aan één van de picknicktafels. We gaan dit zeker nog eens doen!

Pieter

Een super leuk avontuur. Zit van alles in qua uitdaging, omgeving, veiligheid en leuke enthousiaste medewerkers. Echt een aanrader!

Eerste keer klimmen, boven verwachting leuk, goed geregeld en leuke sfeer, aanrader, en voor herhaling vatbaar

Ilse

Enthousiaste instructeur! Kinderen (13 en 9) hebben een superleuke middag gehad. Leuk actief uitje in de natuur.

Ingmar

Erg genoten van een paar uren klimmen de opzet voor Corona is goed alleen de verdeling in tijdslimiet leek op een gegeven moment weg te zijn na een ronde tokkelen. Kwamen we terug in het klimbos... Erg genoten van een paar uren klimmen de opzet voor Corona is goed alleen de verdeling in tijdslimiet leek op een gegeven moment weg te zijn na een ronde tokkelen. Kwamen we terug in het klimbos toen was het er erg druk . Ook met mensen die niet gingen klimmen maar kijken dat was niet handig waardoor we eerder zijn gestopt.

Roelof

Erg leuk en groter dan je verwacht. Mijn zoon van 7 vond het helemaal geweldig. De uitleg is goed en het oog op veiligheid zeker! In de middag werd het wel wat drukker waardoor je afentoe moest... Erg leuk en groter dan je verwacht. Mijn zoon van 7 vond het helemaal geweldig. De uitleg is goed en het oog op veiligheid zeker! In de middag werd het wel wat drukker waardoor je afentoe moest wachten.

Katja

Erg leuk en spannend en ook leuke uitleg van de medewerkers.

Saskia

Erg leuk klimbos. Wel een prijzig kinderfeestje. Patat was erg weinig zeker voor de prijzen die ze dan vragen.