Goed georganihieerd. eten en drinken beschikbaar. Toiletten aanwezig. Niet teveel mensen tegelijkertijd. Verbeterpunt is de schakel die moeilijk over de verbindings lijnen glijdt.

Goed georganiseerd. Leuke parcours en genoeg tijd om een aantal keren te klimmen. Ideaal voor een kinderfeestje of in mijn geval met zoon of dochter te doen voor wat q-time.

Ck

Goed georganiseerd. Mooi klimbos. Zeker een aanrader!!

klant

Goed opgeleide mensen Weg vriendelijk. Goede uitleg

Johan

Goede duidelijke uitleg, mooie klimroutes. Heb ondanks mijn hoogtevrees toch wel een beetje genoten. Mijn dochter vond het fantastisch

Irene

Goede instructie, vriendelijk personeel. Routes waren leuk en uitdagend, goed geschikt voor de verschillende leeftijden. We hebben met gemak 3 uur volgemaakt!

jurgen

Goede instructies, vriendelijk personeel, en een mooie klimroute

Robert

Goede introductie. Goede wegwijzeging Goede parcoursen Beter overzicht of er iemand vastzit of niet meer verder kan. 20min moeten wachten voordat er iemand was bij de laatste fase van de... Goede introductie. Goede wegwijzeging Goede parcoursen Beter overzicht of er iemand vastzit of niet meer verder kan. 20min moeten wachten voordat er iemand was bij de laatste fase van de tokkelbaan.