De

Hartstikke leuke dag gehad waarbij het geen probleem was je aan de Corona regels te houden. Super lokatie en super behulpzame medewerkers!! Graag tot een volgende keer!

GH

Hartstikke leuke dag gehad!! Kids vonden het geweldig! Er was één stukje waar mijn zoon op de hoogste parcour (18m hoog) niet meer durfde en het personeel die daar rond liep heeft 'm super begeleid... Hartstikke leuke dag gehad!! Kids vonden het geweldig! Er was één stukje waar mijn zoon op de hoogste parcour (18m hoog) niet meer durfde en het personeel die daar rond liep heeft 'm super begeleid om het toch zelf te doen!! Super trots was hij daarna dat het 'm toch gelukt was! Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Top dag!!

Hartstikke leuke parcours , alleen de zekering lijn zou iets meer uit het bereik kunnen zijn , het zit afentoe toch een beetje onnodig in de weg .

Johanna

Heel leuk en goed gemaakt. Heel veel plezier voor kinderen en volwassenen. We vinden de tickets wat duur, aan de andere kant drankjes en snack zijn wel betaalbaar.

Elies

Heel leuk Klimbos, voor de beginner en de gevorderden! En een hele goede begeleiding! Wij komen snel weer terug!

Heel leuk opgezet Klimbos. Uitdagend en afwisselende routes Kris-kras door het bos. Heel grappig om vanaf een hoog punt allemaal mensen te zien die zich een weg banen over de verschillende routes... Heel leuk opgezet Klimbos. Uitdagend en afwisselende routes Kris-kras door het bos. Heel grappig om vanaf een hoog punt allemaal mensen te zien die zich een weg banen over de verschillende routes hoog boven de grond. Goede uitleg en instructies door enthousiaste instructeurs. Maar iets meer toezicht op de groepen klimmers zou wel beter zijn. Heb verschillende klimmers tegelijkertijd op de obstakels zien klimmen en springen.

Heel leuke namiddag grote parcouren goede instructies gekregen ons zie je zeker terug

yvonne

Heel mooi klimbos, voor ons de eerste keer met 2 jonge kinderen. 3 hele mooie banen, dat smaakt naar meer. Heel vriendelijk personeel en zeer duidelijke uitleg

Heel mooi park met verschillende parcours. Leuk onderscheid in hoogte en moeilijkheid waardoor je de hele dag bezig blijft.