De Hypotheek Advies Partner

Afgelopen een vrijdag een geslaagd teamuitje gehad in Klimbos Achterhoek. Vooraf een duidelijke instructie gekregen, waardoor we met een veilig gevoel aan de routes begonnen. De routes zijn... Afgelopen een vrijdag een geslaagd teamuitje gehad in Klimbos Achterhoek. Vooraf een duidelijke instructie gekregen, waardoor we met een veilig gevoel aan de routes begonnen. De routes zijn afwisselend en geschikt voor verschillende niveaus. Na twijfel bij verschillende collega's of de rode route wel te doen zou zijn voor ons niveau, bood de instructrice aan om met ons mee te klimmen om passende tips te geven. Bedankt voor deze top service Marjolein! Daarna hebben de waaghalzen van de groep zelfs een klimdiploma van haar ontvangen. Wij raden het zeker aan om deze activiteit met collega's te doen. Plezier gegarandeerd!

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om jullie enthousiaste reactie te lezen!

Nienke

Super leuke dag gehad!

๐Ÿ‘

Vriendelijk personeel en meerdere parcours. De vrije val en bungee waren top! Wat ons betreft mag er iets meer variatie in de soort obstakels die er zijn, we kwamen vaak dezelfde tegen op andere... Vriendelijk personeel en meerdere parcours. De vrije val en bungee waren top! Wat ons betreft mag er iets meer variatie in de soort obstakels die er zijn, we kwamen vaak dezelfde tegen op andere hoogtes. De obstakels die wat hoger zaten mochten van ons wel wat zwaarder. We vonden het ook jammer dat het zwarte parcours zo snel weer een stuk naar beneden ging, maar overall hebben we ons uitstekend vermaakt!!

Reactie Klimbos Nederland:

Leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad! We nemen jullie tips mee ๐Ÿ˜Š

Geweldig! Niet druk en vriendelijke medewerkers.

Jorien

Superleuke dag gehad!

Wat fijn! ๐Ÿ˜Š

Prachtige locatie, aardige instructeurs en uitdagende routes voor jong en oud. Af en toe iets te druk op de route.

Leuke klimroutes, mooie locatie

๐Ÿ‘

Kinderfeestje zeer geslaagd, ook voor gezinnen leuk.

Wat leuk om te lezen!