Gerrie

Heerlijke dag gehad klimmen met mijn kleinzoon Geweldig

Sees

Helemaal leuk! Duidelijke uitleg en mooie routes!

S.

Het hadden ook 6 sterren mogen zijn. Wij zijn in de zomervakantie met 2 personen naar het Klimbos geweest. Het is een prachtige locatie. De uitleg is duidelijk, vriendelijk en met humor. Wij hadden... Het hadden ook 6 sterren mogen zijn. Wij zijn in de zomervakantie met 2 personen naar het Klimbos geweest. Het is een prachtige locatie. De uitleg is duidelijk, vriendelijk en met humor. Wij hadden Teun als instructeur en hij is een topper. Tijdens het klimmen werd het mijn vriendin helaas te veel. Angst, warmte en paniek overwelmde haar. Het personeel had dit super snel in de gaten en heeft haar geholpen veilig beneden te komen. Daar is ze goed opgevangen door iedereen. Hierdoor werd het geen nare ervaring. De locatie is zeker een aanrader.

Het is echt uitdagend leuk en de team zeer vriendelijk! Een aanrader?

Arnoud

Het is een uitdagend klimbos, mooi gelegen en goed onderhouden. Instructeurs en ander personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ook mijn zoon (13 jaar) heeft zich prima vermaakt!

Yvonne

Het klimbos zelf is fantastisch. De prijzen van de horeca zijn echter erg hoog. In de horeca werden wel erg goed de corona maatregelen gehanteerd. In het klimbos werd daar helaas niet opgelet. Met... Het klimbos zelf is fantastisch. De prijzen van de horeca zijn echter erg hoog. In de horeca werden wel erg goed de corona maatregelen gehanteerd. In het klimbos werd daar helaas niet opgelet. Met de uitleg stond iedereen zij aan zij. Daar mag wel iets meer aandacht voor zijn

Het was een familiedag. Uitgesteld vanwege corona. Maar t is een mooie dag geweest. Zeker omdat alles op rolletjes liep. Het was erg warm en de voorziening van water Boj startpunt heel fijn.?Jammer... Het was een familiedag. Uitgesteld vanwege corona. Maar t is een mooie dag geweest. Zeker omdat alles op rolletjes liep. Het was erg warm en de voorziening van water Boj startpunt heel fijn.?Jammer dat daar de prullebakken ontbraken. Maar dat hebben we zelf opgelost en daarna gemeld. We komen volgend jaar weer terug. Dank

Aram

Het was een mooie ervaring, mijn kleinzoon heeft e4van genoten, zo ook de grootouders!

Jia

Het was heel leuk. Ik heb Klimbos nooit gedaan. Geen idee over de hoogt. Ik heb met mijn 10 jarig dochter samen naar 17 meters gegaan. Na afgelopen, verteld mijn dochter dat ze heel trots op me was.... Het was heel leuk. Ik heb Klimbos nooit gedaan. Geen idee over de hoogt. Ik heb met mijn 10 jarig dochter samen naar 17 meters gegaan. Na afgelopen, verteld mijn dochter dat ze heel trots op me was. We gaan zeker terug komen.