Het was zo leuk dat we twee keer zijn gegaan in 1 week tijd. En zelfs met mijn erge hoogtevrees is het dubbel op de uitdaging aan gaan. Geweldige ervaring, en geweldige sfeer. Lieve en leuke... Het was zo leuk dat we twee keer zijn gegaan in 1 week tijd. En zelfs met mijn erge hoogtevrees is het dubbel op de uitdaging aan gaan. Geweldige ervaring, en geweldige sfeer. Lieve en leuke medewerkers die letterlijk graag voor je klaar staan. Zeker aan te raden en gewoon gaan doen!!!!

In coronatijd top geregeld voor de kids van groep 8 tijdens het schoolkamp.

Jennifer

Instructie mag korter als je het al vaker gedaan hebt. Parcours zijn leuk. Tokkelen is leuker als het hoger zou zijn. Mooie omgeving. Echt in het bos.

Ivm Corona vond ik het wel erg druk en weinig rekening houdend met 1,5 meter afstand.

Kim

Kinderen hebben lekker geklommen, dochter met een volledige toegang durfde na een junior route niet verder terwijl kleine broertje met die toegang heel graag verder wilde; ze mochten zo van bandje... Kinderen hebben lekker geklommen, dochter met een volledige toegang durfde na een junior route niet verder terwijl kleine broertje met die toegang heel graag verder wilde; ze mochten zo van bandje ruilen, erg fijn! Met het checken van de klimgordel werd op verzoek afstand gehouden, dit doen ze in principe wel zonder afstand. Verder prima te doen wb maatregelen, soms iets langer wachten

Lieselotte

Kleindochter (8 jaar) was voor het eerst in een klimbos. Ze kreeg begrijpbare uitleg van deskundige medewerker en heeft de 3 groene circuits met heel veel vertrouwen en plezier gedaan. Nog geen week... Kleindochter (8 jaar) was voor het eerst in een klimbos. Ze kreeg begrijpbare uitleg van deskundige medewerker en heeft de 3 groene circuits met heel veel vertrouwen en plezier gedaan. Nog geen week later zijn we met haar naar Bergen op Zoom geweest en we hadden daar dezelfde ervaring.