Klimbos Brabantse Wal is een mooi en uitdagend klimbos. We zijn al meerdere keren in dit klimbos geweest. Enig kritiekpunt van afgelopen zondag was de hele lange uitleg van de instructeur. We... Klimbos Brabantse Wal is een mooi en uitdagend klimbos. We zijn al meerdere keren in dit klimbos geweest. Enig kritiekpunt van afgelopen zondag was de hele lange uitleg van de instructeur. We hadden gereserveerd om 12.00 uur en moesten er een kwartier van tevoren zijn ivm uitleg, wat op zich heel logisch is. Maar de kids werden na 12.00 uur pas meegenomen en begonnen om 12.45 uur pas met klimmen. Deze uitleg zou korter mogen, zeker als je al meerdere keren in hetzelfde park geklommen hebt.

J.

Klimbos is heel mooi, goed onderhouden en er wordt duidelijke uitleg gegeven. De prijs is voor mijn gevoel wat aan de hoge kant. Voornaamste nadeel is dat ik ongelooflijk veel mails heb gehad voor... Klimbos is heel mooi, goed onderhouden en er wordt duidelijke uitleg gegeven. De prijs is voor mijn gevoel wat aan de hoge kant. Voornaamste nadeel is dat ik ongelooflijk veel mails heb gehad voor 2 uurtjes klimmen. Vooraf een betaalbevestiging, ticket en info, daarna nog verzoeken tot review, verzoek om te stemmen voor 'leukste uitstapje van NL' en nog wat andere onzin. Tip aan Klimbos Nederland: 1 mail vooraf met de bevestiging, het ticket en alle nodige info, 1 mail achteraf met alle reviewverzoeken en andere meuk.

Ingrid

Leuk klimbos Alles was perfect geregeld van het begin tot het eind!!! Ga zo door ?

Onbekend

Leuk klimbos in Garderen met veel verschillende parcoursen. Aardige werknemers.

Yolanda

Leuk klimbos met veel variatie. Genoeg medewerkers te vinden indien nodig. Goede uitleg gehad. Alleen bij de horeca is er niet altijd iemand aanwezig om te helpen, dat is het enige puntje ter... Leuk klimbos met veel variatie. Genoeg medewerkers te vinden indien nodig. Goede uitleg gehad. Alleen bij de horeca is er niet altijd iemand aanwezig om te helpen, dat is het enige puntje ter verbetering.

Leuk klimbos voor jong en oud! Voldoende instructeurs die de boel in de gaten houden en zonodig te hulp schieten! Erg geslaagd!

Luc

Leuk klimbos, fijn dat er water was voor de klimmers en een goede begeleiding. We hebben ons goed vermaakt. Het nabij gelegen terras (vsn een andere eigenaar) maakte het uitje compleet.

Heer

Leuk klimpark maar niet spectaculair. Er was wat weinig personeel waardoor het lang wachten was op instructies bij sommige onderdelen omdat er iemand ergens anders geholpen moet worden. Al met... Leuk klimpark maar niet spectaculair. Er was wat weinig personeel waardoor het lang wachten was op instructies bij sommige onderdelen omdat er iemand ergens anders geholpen moet worden. Al met al leuke dag gehad.

Marcel

Leuk klimpark met leuke parcours! Hier kun je je uren lang vermaken!

Annemarie

Leuk klimpark met veel routes voor verschillende niveaus. Soms loopt het wel een beetje vast door drukte. Het klimpark is mooi gelegen in de natuur.