corne

Leuke parcoursen en uitdagingen met vriendelijk personeel.

Martijn

Leuke routes zelfs op een regenachtige dag zeer de moeite waard.

Saskia

Leuke, banen, veel variatie, kinderen inclusief ouders zich kostelijk vermaakt. TOP DAG!!

Marina

Met 2 kleinkinderen naar het klimbos gegaan omdat 1 van de 2 het te spannend vond, konden we ons kaartje terug krijgen! Van te voren hadden we hierover al vragen gesteld. Kleindochter , die wel... Met 2 kleinkinderen naar het klimbos gegaan omdat 1 van de 2 het te spannend vond, konden we ons kaartje terug krijgen! Van te voren hadden we hierover al vragen gesteld. Kleindochter , die wel geklommen heeft, vond het geweldig!! Kortom een absolute aanrader!! En wat een enthousiaste begeleiders!

Pim

Mijn dochter (10) en man zijn op 10 augustus in Gooi Eemland geweest. Zij vonden het boven verwachting. Ontzettend leuk om te doen. Onze dochter is geen waaghals maar heeft alles, behalve de... Mijn dochter (10) en man zijn op 10 augustus in Gooi Eemland geweest. Zij vonden het boven verwachting. Ontzettend leuk om te doen. Onze dochter is geen waaghals maar heeft alles, behalve de hoogste, gedaan. Na 4 uur zijn ze gestopt omdat ze moe waren maar waren eigenlijk nog lang niet uitgeklommen! We komen zeker nog een keer terug!

Mijn dochter en ik vonden het een heel leuk uitje. We zijn goed geholpen door het personeel. We hebben op één na alles routes geklommen. De zwarte of grijze route was gesloten toen we er waren.... Mijn dochter en ik vonden het een heel leuk uitje. We zijn goed geholpen door het personeel. We hebben op één na alles routes geklommen. De zwarte of grijze route was gesloten toen we er waren. Verder hebben we echt genoten.

Gerard

Mijn kleinzoons hebben de dag helemaal uitgebuit en er zeer van genoten.