Super

Mijn neefje was nu eindelijk 7 jaar en kon meegenomen worden naar het Klimbos. Dank voor deze fantastische dag. Na een goede en duidelijke aan het begin, kon hij het oranje parcours gaan doen. Hij... Mijn neefje was nu eindelijk 7 jaar en kon meegenomen worden naar het Klimbos. Dank voor deze fantastische dag. Na een goede en duidelijke aan het begin, kon hij het oranje parcours gaan doen. Hij heeft ze alle 4 gedaan en eentje zelfs 2 keer. Hij heeft alleen maar gestraald van vreugde. Als hij er niet uitkwam, werd hij heel erg goed met de juiste instructies begeleid door het personeel vanaf de grond, zodat hij weer verder kon. Hij hoopt dat hij binnenkort groot genoeg is om nog hoger en nog ingewikkelder parcours te doen. Wij komen zeker nog een keer terug. We waren erg vroeg gegaan, dit was ideaal. Nog niet druk in het bos, daardoor bijna geen wachttijden bij de verschillende parcoursen.

Dennis

Mooi bos met vooraf een zeer duidelijk instructie! Parcoursen zijn gaaf en soms flink uitdagend. Nadeel was dat je je vaak moet vasthouden aan een staalkabel. Voor je handen niet heel erg fijn.

Klimgeit

Mooi en goed verzorgd klimbos. Junior route 1 is erg makkelijk vergeleken met junior 2 en 3. Junior 2 en 3 zijn in vergelijking veel zwaarder/ moeilijker dan Discovery (en dan gaat het vooral om de... Mooi en goed verzorgd klimbos. Junior route 1 is erg makkelijk vergeleken met junior 2 en 3. Junior 2 en 3 zijn in vergelijking veel zwaarder/ moeilijker dan Discovery (en dan gaat het vooral om de technische uitdaging en niet de hoogte. In mijn beleving voor kinderen minder geschikt. De tokkelroute is een beleving op zich.

Sandra

Mooi klimbos en een flinke uitdaging op sommige plekken!! We waren moe maar voldaan aan het eind.

Roland

Mooi klimbos in mooie omgeving. Goede instructie. Mooie klimroutes. Veilig en aan te bevelen te bezoeken!

heer

Mooi Klimbos met genoeg routes! Enige minpunt was het dichtzitten van de Bungee route waarmee toch (samen met de vrije val) goed geadverteerd wordt. Wellicht hadden ze dit wat eerder aan kunnen... Mooi Klimbos met genoeg routes! Enige minpunt was het dichtzitten van de Bungee route waarmee toch (samen met de vrije val) goed geadverteerd wordt. Wellicht hadden ze dit wat eerder aan kunnen geven, dus dit was een kleine tegenvaller.

Marian

Mooi klimbos met leuke parcours voor jong en oud

klant

Mooi klimbos voor ieder niveau. Met name de tokkelroute was bij de kinderen geliefd