Mirjam

Mooi klimbos, duidelijke uitleg en leuke uitdagende parcoursen voor ook de jonge kinderen. Ze hebben echt genoten! Een aanrader!

Mooi klimbos, goede materialen en veilig. Uitdagend voor elk kind. Zeker de moeite waard om terug te komen met onze kleinkinderen.

nicole

Mooi klimbos, prima geregeld om te klimmen in groepen (tijdslot). Fijn dat je de mogelijkheid hebt om even te zitten en wat te drinken/eten. Leuke klimroutes.

Mooi klimbos. Makkelijk te reserveren via intrenet. Uitleg over regels en veiligheid is duidelijk en simpel. Materiaal is in prima staat. Wij hebben ons prima vermaakt.

Renzo

Mooi park, vriendelijke en behulpzame medewerkers. We hebben een topdag gehad! Leuke en uitdagende banen.

Mooie baan, had iets meer begeleiding mogen rondlopen en wanneer het druk is kan het voor oponthoud zorgen.

Miriam

Mooie locatie en veel routes met veel verschillende niveaus. Mooi zekering systeem, maar wel jammer dat je halverwege moet uit de route kan. Want hoe lang je dan ook moet wachten, je moet de route... Mooie locatie en veel routes met veel verschillende niveaus. Mooi zekering systeem, maar wel jammer dat je halverwege moet uit de route kan. Want hoe lang je dan ook moet wachten, je moet de route helemaal afmaken nu en dat is een beetje zonde van de tijd.