Klant

Mooie locatie met een uitdagend klimavontuur voor jong en oud. Begeleiding is prima.

normaal

Mooie locatie, vriendelijk en veilig. Leuke uitdaging voor het hele gezin.

Mooie locatie. Verschillende klimroutes die variëren in moeilijkheid. Genoeg uitdaging voor iedereen!

Maud

Mooie locatie. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel. Goede voorzieningen. Een aanrader voor een dagje sportief bezig zijn!

Mooie plek! Fijne ondersteuning voor kinderen als t lastig was.

Mooie plek. Goede begeleiding. Wij hebben enorm genoten van een mooie middag in het Klimbos lage Vuursche. Absoluut voor herhaling vatbaar ?

Dhr.

Mooie uitdagende parcours. Goede instructies. Een aanrader

Joost_L

Na een korte maar goede instructie heerlijk een paar uur kunnen klimmen. De routes zijn een mooie afwisseling van lang/kort en gemakkelijk/moeilijk

Mirko

Naar goed zoeken dit klimpark gevonden via internet. We zijn erg onder de indruk. Alles top geregeld en een leuke sfeer. Het is een mooie omgeving en de hoogtes zijn erg uitdagend. Het personeel is... Naar goed zoeken dit klimpark gevonden via internet. We zijn erg onder de indruk. Alles top geregeld en een leuke sfeer. Het is een mooie omgeving en de hoogtes zijn erg uitdagend. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goeie instructies gekregen. Echt een aanrader voor zowel jong als oud!