Anthos

Niks aan te merken, mooi bijgehouden klimroutes duidelijk oplopend gemerkt met kleuren en leuke thema namen. Duidelijke uitleg en behulpzame alerte medewerkers die snel en effectief handelen als er... Niks aan te merken, mooi bijgehouden klimroutes duidelijk oplopend gemerkt met kleuren en leuke thema namen. Duidelijke uitleg en behulpzame alerte medewerkers die snel en effectief handelen als er hulp nodig is en toen het begon te onweren. Heb een topdag gehad!

Tanja

Ontzettend goed gecoördineerd en verzorgd klimbos! Prettig, enthousiast en ervaren personeel. Absolute aanrader voor zowel kleine als grote klimmers!

GWP

Ontzettend leuke klimparcouren voor jong en oud. Veilig doordat ze een continu zeker systeem hebben.

Ontzettende leuke middag gehad, we hadden gerust nog een paar uur door willen klimmen De begeleiding was top en de baan was uitdagend!! We komen snel weer een x klimmen

Patrick

Onze 2 kleinzoons hebben een super leuke dag gehad

Erlinde

Onze kinderen zeiden: "Super leuk!". Uit de verhalen kan ik opmaken dat het spannend is op momenten voor de jongeren onder ons en spannend genoeg voor de ouderen. Ze hebben een heerlijke dag gehad.

Gerard

Op de afgesproken tijd hebben we duidelijke instructie gekregen om het klimbos in te gaan. Tijdens het klimmen konden we op eigen tempo gaan en tussen door een kleine versnapering nemen of iets... Op de afgesproken tijd hebben we duidelijke instructie gekregen om het klimbos in te gaan. Tijdens het klimmen konden we op eigen tempo gaan en tussen door een kleine versnapering nemen of iets drinken. Onze dochters van 7 en 12 jaar konden ieder met een ouder op pad. er was tijd om naar elkaars prestaties te kijken. De leiding van het klimbos zagen we met regelmaat rondlopen en aandacht besteden aan de bezoekers. De instructie voor de vrijval was prima. Het was een (in)spannende dag waarbij we allemaal onze eigen uitdagende momenten hebben gehad. Super

Op de junior route is het voor lange mensen haast geen doen om begeleiding te bieden aan de kinderen. De stalen kabel in route 3 hangt op sommige punten te laag waardoor ik aardig wat blauwe plekken... Op de junior route is het voor lange mensen haast geen doen om begeleiding te bieden aan de kinderen. De stalen kabel in route 3 hangt op sommige punten te laag waardoor ik aardig wat blauwe plekken heb.

Op zich goed georganiseerd en leuk Klimbos. Alleen wel jammer dat we niet alle routes konden doen omdat ze gingen sluiten. Was beter geweest dat ze bij binnenkomst duidelijk hadden aangegeven dat je... Op zich goed georganiseerd en leuk Klimbos. Alleen wel jammer dat we niet alle routes konden doen omdat ze gingen sluiten. Was beter geweest dat ze bij binnenkomst duidelijk hadden aangegeven dat je wel haast moet maken als je alle routes wil doen als je in de middag begint.