Silvia

Leuke klimbos, met geweldige mensen, wij hadden een top dag

Bedankt voor je review! Super om te lezen 👍

obs De Casembroot

Wij waren met onze groepen 7 & 8 in het 'Klimbos Brabantse Wal' als afsluiting van ons schoolkamp. We werden enthousiast ontvangen en kregen een prima instructie in twee groepen. Toen we net wilden... Wij waren met onze groepen 7 & 8 in het 'Klimbos Brabantse Wal' als afsluiting van ons schoolkamp. We werden enthousiast ontvangen en kregen een prima instructie in twee groepen. Toen we net wilden starten ging het onweren en werden we verzocht het parcours af te breken en naar de Stayokay terug te keren. Daar mochten we schuilen. De kinderen werden door de begeleiders netjes begeleid om het bos uit te gaan. Na een klein kwartiertje konden we het parcours hervatten, maar bleef het wel hard regenen. Voor onze kids was dat geen enkel probleem en er werd enthousiast door geklommen. We hadden verwacht dat het glad zou worden, maar dat viel alles mee. We mochten zelfs wat langer doorklimmen, vanwege de onweer-brake. Na afloop waren de kinderen wel écht doorweekt en kregen we zelfs dekens aangeboden bij het restaurant aan de overkant. Een prima middag!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat goed om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad, ondanks de regen! 😊

Meeussen

Supertof , superveilig en zeer goede begeleiding

Diversiteit troef

👍

Super leuk klimbos met leuke routes en goede begeleiding.

Heel leuk, uitdagend en variërend parcours. Hele vriendelijke medewerkers

👍

Superleuk klimbos. Heel mooi aangelegd.
De kinderen hebben zich onwijs vermaakt(en moeders ook☺️)
Leuk personeel👍

Reactie Klimbos Nederland:

Heerlijk om te lezen! Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad!

Van Sonsbeek

Leuk klimbos met voldoende uitdaging van jong (vanaf 1.40 m) tot oud!

mart tebbens

Kids super naar hun zin gehad, goede instructie en begeleiding!

Yaas

Echt heel leuk was de eerste keer maar zal zeker nog vaker gaan

Reactie Klimbos Nederland:

Tof! Tot de volgende keer!