Prima service. Klimmen kon niet doorgaan vanwege onweer en regen..... maar vouchers gekregen voor een andere keer.

Fam.

Prima uitleg door instructeurs, goed onderhouden en fraai aangelegd parcours! Heerlijk voor de kinderen! Fijn restaurant met prima (lunch)kaart en dito bediening/personeel.

Erik

Samen met mijn zoon van 11 in het klimbos geweest, goede instructie en duidelijke uitleg van materialen. Het bos zelf heeft meerdere routes, variërend in moeilijkheid. Ook de juniorbanen zijn zeker... Samen met mijn zoon van 11 in het klimbos geweest, goede instructie en duidelijke uitleg van materialen. Het bos zelf heeft meerdere routes, variërend in moeilijkheid. Ook de juniorbanen zijn zeker niet saai. De jerrycans met water zijn goede service (wij waren er tijdens de hittegolf van augustus 2020) Kortom, een aanrader!

astrid

Slottijd na online reserveren. Boeking omgezet omdat het op die dag niet lukte. Alle medewerking! Dank! Verder ter plekke de bandjes nog omgeruild voor een uitdagender parcours. Ook dat verliep snel... Slottijd na online reserveren. Boeking omgezet omdat het op die dag niet lukte. Alle medewerking! Dank! Verder ter plekke de bandjes nog omgeruild voor een uitdagender parcours. Ook dat verliep snel en efficient. Verder veel mogelijkheden. Lekkere drankjes en ijs voor normale prijzen. Gratis parkeren. Erg mooi gelegen in de bossen. Super!

Snelle en duidelijke hulp. Vriendelijk personeel en vooral genoeg uitdaging!

Esther

Super aardig. Goede uitleg, geduldig en vriendelijk. Voldoende uitdaging

Super dag gehad! Duidelijke uitleg en uitdagende banen

Nancy

Super geregeld mooi park, genoeg controle en niet moeilijk doen over de tijd.