Super leuk, kinderen en ouders hebben genoten!

EJP

Super leuk. Goede begeleiding, met name ook voor onze 9-jarige dochter.

Aukje

Super leuke dag gehad met onze meiden van nèt 6 & 7! Grenzen verleggen, uitdaging en avontuur. Ze vonden het geweldig. Vriendelijke begeleiding. Mooie omgeving (boswandeling en picknick vooraf) en... Super leuke dag gehad met onze meiden van nèt 6 & 7! Grenzen verleggen, uitdaging en avontuur. Ze vonden het geweldig. Vriendelijke begeleiding. Mooie omgeving (boswandeling en picknick vooraf) en pannenkoekenhuis in de buurt om het feest af te maken. Ook het terras van het hostel en de tentoonstelling zijn een aanrader. Kortom, er komen nog een keer terug, zeker als ze ook de andere routes mogen afleggen!

Roos

Super leuke dag gehad. Ik was met drie kinderen (9, 11 en 15) ze vonden het geweldig. Het is mooi opgezet, instructie is top en het is veilig.

Johan

Super leuke ervaring voor jong en oud was met twee jongens van 17 ben zelf 54 echt genoten alles veilig en goed geregeld.

Hailey

Super leuke ochtend klimmen met mijn zoon, prachtig park tussen de bomen. Corona proef en super avontuurlijk en de zwarte route is echt heel spannend.

Sanne

Super mooi klimbos! Mijn kinderen van 6 en bijna 9 vonden het geweldig! En ik vind persoonlijk dat ze ontzettend dapper zijn geweest, want de ‘jeugd-routes’ zijn niet voor “poesies”. Super leuk! En... Super mooi klimbos! Mijn kinderen van 6 en bijna 9 vonden het geweldig! En ik vind persoonlijk dat ze ontzettend dapper zijn geweest, want de ‘jeugd-routes’ zijn niet voor “poesies”. Super leuk! En heel veilig ook, een heel fijn idee dat ze zelf de route kunnen doen, omdat ze niet los kunnen gedurende de route. Soms moet je even wachten tot je verder kunt, maar dat is logisch, omdat niet iedereen voor je even snel is. Absoluut een aanrader en wij zullen ook zeker vaker langskomen! ?

Van

Super mooi omgeving. Maatregelen vanwege COVID-19 duidelijk. Instructies duidelijk gegeven. Vriendelijk personeel.

Super mooie locatie, duidelijke instructie's en fijn dat het ook voor gedaan word hoe je moet hangen tijdens het tokkelen. Klimroutes worden overal duidelijk aangegeven en beschreven met... Super mooie locatie, duidelijke instructie's en fijn dat het ook voor gedaan word hoe je moet hangen tijdens het tokkelen. Klimroutes worden overal duidelijk aangegeven en beschreven met moeilijkheidsgraad. Super leuke middag en mooie klim ervaring gehad. Zeker voor een 1e keer.