Tatjana

Top geregeld, maar weinig medewerkers om te ondersteunen als iets niet goed gaat. Maar als ze er zijn, is de hulpverlening top.

Patrick

Top uitje gehad met gezin van vier. Na 1,5 uur zwaar onweer en konden we niet verder klimmen. Zonder problemen mochten we een nieuwe datum boeken en alsnog een leuke beleving ervaren. Goed te doen... Top uitje gehad met gezin van vier. Na 1,5 uur zwaar onweer en konden we niet verder klimmen. Zonder problemen mochten we een nieuwe datum boeken en alsnog een leuke beleving ervaren. Goed te doen voor jong en oud! Fijn personeel emmer duidelijke instructies

Uitdaging voor jong en oud! Wij zochten een uitdagend klimparcours voor 2 volwassenen en kwamen uit bij het klimbos. De uitdaging die we wilde, hebben we zeker gevonden. Qua hoogtes,... Uitdaging voor jong en oud! Wij zochten een uitdagend klimparcours voor 2 volwassenen en kwamen uit bij het klimbos. De uitdaging die we wilde, hebben we zeker gevonden. Qua hoogtes, moeilijkheidsgraad van het parcours en variatie. Maar, voor ieder wat wils gezien de verschillende hoogtes die er zijn en routes die aangeven zijn met verschillende kleuren/ graad. Top! Enig puntje was dat het op de lagere parcours erg druk was. Op de hogere parcours minder. Iets om rekening mee te houden!

D

Uitgebreid klimpark met veel verschillende routes. Ook wanneer het druk is zijn de wachttijden op de routes te overzien.

Bas

Veel afwisseling en voor iedereen wat wils in dit mooie Klimbos.

Klant

Veel mogelijkheden. Voldoende ruimte. Iedereen heeft een leuke dag

Linda

Vooraf reserveren, duidelijke instructie. Mooi bos en prima materiaal. Super leuke ochtend gehad!

Vriendelijke mensen, goede organisatie, leuke routes in mooi bos.