Toby

Was een zeer leuke dag heb alles gedaan behalve de vrije val helaas miss volgende keer beter

Was erg leuk om te doen en zeker de moeite waard om nog een keer te doen Vriendelijke mensen goede uitleg Mijn dochter heeft ervan genoten en ik ook

Was superleuk, alleen misschien een beetje lastig afstand te bewaren tot andere mensen ivm drukte. Dit lag echter ook aan de mensen die zich onvoldoende aan de 1.5 meter regel hielden.

Renee

Wat een geweldige ervaring! Hele goede uitleg hoe het allemaal werkt (ook wel nodig), toch genoeg afstand kunnen houden ondanks de drukte!

We hebben een fantastische dag met het gezin gehad. 3 oranje routes gedaan met zoon van 7 en dochter van 6. Was echt fun met de hele familie! Was heel veilig, professioneel en veel begeleiders die... We hebben een fantastische dag met het gezin gehad. 3 oranje routes gedaan met zoon van 7 en dochter van 6. Was echt fun met de hele familie! Was heel veilig, professioneel en veel begeleiders die oppassen en alles in de gaten houden! Echte aanrader!!!

Fam

We hebben een hele leuke dag gehad bij het klimbos. De regels en restricties irt Corona werden zeer duidelijk en vooral punctueel gegeven. Het parcours is afwisselend en ook uitdagend. De Zwarte... We hebben een hele leuke dag gehad bij het klimbos. De regels en restricties irt Corona werden zeer duidelijk en vooral punctueel gegeven. Het parcours is afwisselend en ook uitdagend. De Zwarte route is echt een flinke kluif, maar we hebben het gered. Enige punt van aandacht: is er een reinigingsmiddel om de hars van je handen/lijf te krijgen? Dat ontbreekt nog. Dank voor de leuke en actieve middag!

We hebben een leuke dag gehad. Zeker een aanrader. Het was wel druk en we moesten soms lang wachten om door te gaan. We zijn 3,5 uur bezig geweest en hebben niet alle banen kunnen doen. Na het... We hebben een leuke dag gehad. Zeker een aanrader. Het was wel druk en we moesten soms lang wachten om door te gaan. We zijn 3,5 uur bezig geweest en hebben niet alle banen kunnen doen. Na het klimmen hebben we lekker pannenkoeken gegeten op de locatie. Kortom een geslaagde dag!

Karsten

We hebben een super leuke middag gehad. Goede, nette instructie en zeer vriendelijke medewerkers. Enige nadeel was een punt waar je wat langer moest wachten op de klim route omdat er iemand niet... We hebben een super leuke middag gehad. Goede, nette instructie en zeer vriendelijke medewerkers. Enige nadeel was een punt waar je wat langer moest wachten op de klim route omdat er iemand niet verder durfde maar dat kan je niet echt voorkomen

Gezin

We hebben er ontzettend van genoten! Mooie variatie aan routes. Goede uitleg van instructeurs. Zeker een aanrader!