E

Zeer leuke activiteit voor het hele gezin. Zeer goede beveiliging en uitleg. Alleen de Benji en vrije val waren minder spectaculair dan verwacht. Super vriendelijk personeel.

Erg leuk klimbos, goed georganiseerd, behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteit dik in orde. Goede en uitgebreide instructie voorafgaand. 's Middags wel erg druk in het bos, met name bij het wachten... Erg leuk klimbos, goed georganiseerd, behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteit dik in orde. Goede en uitgebreide instructie voorafgaand. 's Middags wel erg druk in het bos, met name bij het wachten van de diverse parcoursen. Het afstand houden werd meerdere malen niet opgevolgd, helaas.

Ik was voor de eerste maal in het klimbos met twee kleinkinderen van 9 en 12 jaar. Instructie vooraf was duidelijk en ook bij de eerste klim werd goede uitleg gegeven. Het parcours is duidelijk... Ik was voor de eerste maal in het klimbos met twee kleinkinderen van 9 en 12 jaar. Instructie vooraf was duidelijk en ook bij de eerste klim werd goede uitleg gegeven. Het parcours is duidelijk uitgezet en je kunt als begeleider de klimmers volgen. Je kunt ook de instructeurs, die rondlopen op het parcours aanspreken. Een zeer geslaagde middag.

Serge

Letterlijk en figuurlijk top klimpacoure. Vriendelijke mede werkers en mooie omgeving. Al met al erg leuk middag gehad

Mooi en veilig Klimbos met goede instructies. Echter hebben onze kinderen hebben1,5 uur op een plateau moeten wachten omdat iemand niet verder durfde. Het duurde heel lang om deze persoon naar... Mooi en veilig Klimbos met goede instructies. Echter hebben onze kinderen hebben1,5 uur op een plateau moeten wachten omdat iemand niet verder durfde. Het duurde heel lang om deze persoon naar beneden te krijgen. Wellicht is het handig om meerdere “nooduitgangen “ te maken om dergelijke situaties te vermijden.

Laureline

Mooie routes en leuke variatie! Geduldige, duidelijke begeleiding en introductie. Flexibel, doch veilig en verantwoord. Adequaat en vlotte reacties. Na met een groep van een lagere school een week... Mooie routes en leuke variatie! Geduldige, duidelijke begeleiding en introductie. Flexibel, doch veilig en verantwoord. Adequaat en vlotte reacties. Na met een groep van een lagere school een week later weer met plezier met eigen gezin geklommen.

Fred

Ondanks de regen een super middag ! In een regenbui zijn we van Zieuwent naar Ruurlo gefietst. Gelukkig was het vanaf aankomst droog. We zijn als groep goed ontvangen, de instructie was duidelijk,... Ondanks de regen een super middag ! In een regenbui zijn we van Zieuwent naar Ruurlo gefietst. Gelukkig was het vanaf aankomst droog. We zijn als groep goed ontvangen, de instructie was duidelijk, de kinderen vonden het heel fijn dat ze op hun eigen niveau mochten klimmen. Super, dat de ouders ook mochten laten zien dat ze mee durfden. We zijn van plan om dit uitje een vast onderdeel van ons groep 8 kamp te laten worden. Groet Fred te Kamp

Prima verzorgd. Goede klim instructie en leuke mensen. De bewijzering naar het klimbos toe zou wat beter kunnen. Ook zou de verstrekking van een hulpnummer handig zijn, want boven in de bomtoppen... Prima verzorgd. Goede klim instructie en leuke mensen. De bewijzering naar het klimbos toe zou wat beter kunnen. Ook zou de verstrekking van een hulpnummer handig zijn, want boven in de bomtoppen kunnen mensen toch in nood geraken en dat is een gsmnummer handig om hulp te kunnen inroepen. Hans van Dalen

Anoniems

TOP! Grote variatie aan klimbanen. Samen met dochter van 13 alles gedaan. Tokkelbanen favoriet bij dochter.