Esther

Veel plezier gehad. Leuk dat ze een aantal beklimmingen gewijzigd hebben !!!

Goede, duidelijke en rustige uitleg aan het begin. Ook werd er voldoende gecontroleerd of het materiaal goed bevestigd was. Daarna waren de banen uitdagend en zeker niet kinderachtig. We hebben alle... Goede, duidelijke en rustige uitleg aan het begin. Ook werd er voldoende gecontroleerd of het materiaal goed bevestigd was. Daarna waren de banen uitdagend en zeker niet kinderachtig. We hebben alle banen gehad, behalve de oranje. Een top ochtend!

H

Ik vind het echt dikke vette huts want het is heel uitdagend

Rene

Erg leuk klimbos (Lage Vuursche). Als je geen hoogtevrees hebt (zoals ik) maar wel zoontjes die lekker willen rollen over ziplines kan je hier prima terecht. Het is misschien wel het klimbos met de... Erg leuk klimbos (Lage Vuursche). Als je geen hoogtevrees hebt (zoals ik) maar wel zoontjes die lekker willen rollen over ziplines kan je hier prima terecht. Het is misschien wel het klimbos met de hoogste bomen en langste zipline. Ook is er een freefall. Dit moet je wel durven. Gelukkig was er een ander stel dat mijn zoontje wilde begeleiden; je mag nameijk niet alle parcours doen zonder begeleiding van 18+.

Anoniems

Mooi klimbos, mooie omgeving en uitdagende parcours!

M.

We hebben hier een deel van het kinderfeestje van onze dochter gehouden. Super leuk en uitdagend! De meiden waren 6-8 jaar en vonden het allemaal leuk en konden alles mee doen! Mooi aangelegd

Yannique

Al meerdere keren zijn we geweest en altijd zeer goed bevallen. De laatste x ging mijn jongste dochter voor de zwarte route maar het bleek onderweg dat dit nog te hoog gegrepen was. De begeleiders... Al meerdere keren zijn we geweest en altijd zeer goed bevallen. De laatste x ging mijn jongste dochter voor de zwarte route maar het bleek onderweg dat dit nog te hoog gegrepen was. De begeleiders hebben haar gerustgesteld en heel rustig uit de route gehaald wat zij als zeer prettig heeft ervaren. Die zwarte route gaat zeker nog een keer gebeuren.

Diether

De kids vonden het superleuk!! Op vraag van de kids komen we nu al 3 jaar op rij 1x per jaar klimmen.