Eelco

Erg tevreden over het klimbos en de variatie die wordt aangeboden. Ik was er met kinderen variërend in leeftijd van 5 to 15. Voor iedereen was er een uitdagend traject en iedereen heeft zich goed... Erg tevreden over het klimbos en de variatie die wordt aangeboden. Ik was er met kinderen variërend in leeftijd van 5 to 15. Voor iedereen was er een uitdagend traject en iedereen heeft zich goed vermaakt.

Teun

Gestart in de eerste klimgroep, prima duidelijke instructie. Met veel enthousiasme de diverse klimroutes die ieder opzich een echte belevenis waren gedaan. Super dat er na iedere route een... Gestart in de eerste klimgroep, prima duidelijke instructie. Met veel enthousiasme de diverse klimroutes die ieder opzich een echte belevenis waren gedaan. Super dat er na iedere route een gelegenheid was om iets te eten of drinken om vervolgens weer energiek de volgende uitdaging aan te gaan. Een heerlijk onvergetelijk avontuur, ik kom zeker terug!!!!

W.J.

Goed ge-organiseerd. Puur genieten van het klimbos.

Lekker actief bezig zijn, onder goede begeleiding, hoog in de bomen!

Lies

Mooi bos, geweldige parcours voor diverse niveau's en prima wachten als ouder beneden met bankjes en wat lekkers.

Ton

OPA EN KLEINDOCHTER PROBEREN UIT. Was als 71 jarige opa met mijn kleindochter van 8 jaar. Wij hadden gekozen voor de oranje route/ Vond het zelf heel leuk maar had veel moeite om met mijn lichaam... OPA EN KLEINDOCHTER PROBEREN UIT. Was als 71 jarige opa met mijn kleindochter van 8 jaar. Wij hadden gekozen voor de oranje route/ Vond het zelf heel leuk maar had veel moeite om met mijn lichaam door de ronde ton te komen, vandaar dat ik na het eerste parcours ben afgehaakt. Mijn kleindochter vond het geweldig en heeft het hele oranjeparcours nog 2 maal gedaan en kijkt vol verlangen uit tot ze oud genoeg is om de "Tokkelroute" te kunnen doen. Heeft haar eigen zus en pa en ma zo enthousiast gemaakt dat ze zaterdag 15 augustus met hun hele gezin opnieuw de oranje route gaan doen. Een groot compliment dus voor deze vorm van ontspanning in het bos.

Frank

Prima uitleg, prima begeleiding ondanks corona maatregelen, veel afwisselend parcours. Wij waren er om 3 uur tot 6 uur de tijd om te klimmen was ook voldoende. Mooi Klimbos :)

Jessica

Super leuk om keertje met je gezin samen te doen. Veiligheid staat voorop. Je kan echt niet vallen ;)

A.J.

We komen elk jaar een paar keer klimmen. Het blijft leuk zelfs tijdens het hete weer. Bij de platforms is het afstandhouden soms wel een uitdaging.

Klant

Alles was goed voor elkaar, ontvangst, uitleg e.d. Het was alleen fijn geweest als iemand ons verteld had dat niet alle routes voor alle kinderen geschikt zijn. Onze dochter van 8 had zo'n grote... Alles was goed voor elkaar, ontvangst, uitleg e.d. Het was alleen fijn geweest als iemand ons verteld had dat niet alle routes voor alle kinderen geschikt zijn. Onze dochter van 8 had zo'n grote moeite met het parcours dat we als eerste hadden gekozen, dat het zo lang duurde dat dit uiteindelijk het enige parcours is geworden dat we hebben afgelegd. Verschillende mensen die er na ons aan waren begonnen, zijn omgekeerd of voortijdig al weggelopen tijdens het wachten omdat wij er zo lang over deden.