Melissa

Onwijs leuke dag gehad! Super duidelijke instructie, het was helemaal niet te druk en prachtige klimpaden! Wij komen zeker binnenkort weer terug om de laatste te doen.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat heerlijk om te lezen! Tot een volgende keer! :)

Guido

De routes in het klimbos bij Hoge Vuursche waren bijzonder leuk; vooral de "vrije val" was echt spannend. De begeleiders waren opvallend vriendelijk. Ik heb wel een suggestie over de instructie: ik... De routes in het klimbos bij Hoge Vuursche waren bijzonder leuk; vooral de "vrije val" was echt spannend. De begeleiders waren opvallend vriendelijk. Ik heb wel een suggestie over de instructie: ik ben eerder in het klimbos in het Amsterdamse Bos geweest. Daar deden ze de instructie van het tockelen vlakbij de grond, waardoor het veel makkelijker was om directe feedback te geven. Nu zat er een jong meisje voor ons dat niet door had hoe ze de zekering weer los moest koppelen, maar doordat de demo-baan toch wel op een meter of 3 hoogte was, kon de instructeur niet makkelijk helpen en hebben we daar best een poos op moeten wachten. Door de instructie laag bij de grond te doen, kun je het net zo goed leren, maar wel efficiënter. Naar mijn herinnering hebben we toentertijd in het Amsterdamse Bos meer geoefend en in minder tijd...

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review en feedback Guido! We nemen het mee in overweging!

Leuk en uitdagend klimpark! Heel verzorgd park met deskundige en waakzame medewerkers!

Ingrid Sdrakas-Verleun

Goed georganiseerd,vriendelijke en behulpzame medewerkers,uitdagende parcours,relaxte sfeer!

Bedankt Ingrid!

Goris Stoppelenburg

Leuk parcours voor jong en oud

Super om te lezen!

Ly

Leuke dag gehad. Mevrouw aan de kassa, die ook de demonstratie gaf om 14 uur en daarna surveilleerde was aardig en bekwaam

👍

De kinderen hebben genoten. Ik vond alleen het tempo van de instructie best hoog voor 8-jarigen. Misschien toch enkele zaken duidelijk herhalen, desnoods door de kids zelf om te checken of ze alles... De kinderen hebben genoten. Ik vond alleen het tempo van de instructie best hoog voor 8-jarigen. Misschien toch enkele zaken duidelijk herhalen, desnoods door de kids zelf om te checken of ze alles hebben begrepen en mee hebben gekregen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je feedback. We proberen de instructie altijd zo kort mogelijk te houden, aangezien we merken dat de aandacht na een tijdje anders verslapt. Om te controleren of alles goed begrepen is,... Bedankt voor je feedback. We proberen de instructie altijd zo kort mogelijk te houden, aangezien we merken dat de aandacht na een tijdje anders verslapt. Om te controleren of alles goed begrepen is, mogen de klimmers altijd even laten zien hoe ze de demoroute klimmen. Eventuele onduidelijkheden komen dat altijd aan het licht.
Uiteindelijk wel heel fijn dat de kids genoten hebben!

Linda

Super leuke dag gehad hier