E.

Een fantastische middag gehad met onze kinderen. Vooraf een goede uitleg gekregen over de regels (incl. Corona), daarna met kwalitatieve spullen en in een veilige omgeving door het bos geklommen.... Een fantastische middag gehad met onze kinderen. Vooraf een goede uitleg gekregen over de regels (incl. Corona), daarna met kwalitatieve spullen en in een veilige omgeving door het bos geklommen. Wij hebben genoten!

Julian

Erg leuk klimbos. De uitdagendste routes zijn zeker aan te bevelen en bieden voldoende spanning en adrenaline. De gegeven uitleg wordt duidelijk overgebracht en het personeel is vriendelijk.

Valentijn

Geweldig leuke activiteit voor kinderen en volwassenen. Bereid je voor op het klauteren, klimmen en hindernissen in de parcours door de bomen. Voor kinderen met een reikhoogte van 160cm zijn alle... Geweldig leuke activiteit voor kinderen en volwassenen. Bereid je voor op het klauteren, klimmen en hindernissen in de parcours door de bomen. Voor kinderen met een reikhoogte van 160cm zijn alle parcours toegankelijk. De veiligheid is door het vernuftige zekeringssysteem altijd gegarandeerd. Eerst een goede uitleg van hoe alles werkt en de do's en don't's van het klimmen en daarna kan je helemaal je eigen gang gaan. Instructeurs zijn altijd aanwezig om de veiligheid in de gaten te houden. Wij hebben ons erg vermaakt en gaan zeker terug komen. En absolute aanrader.

Arjan

Goede uitleg en prettige teanleden om en rond de verschillende parcours. Zeker een aanrader De horeca kan wat attenter zijn maar goed dat staat los van t klimbos

Mid-twintigers

Harstikke leuk klimbos, ook voor ons mid-twintigers! Wel veel kinderfeestjes (logisch), dus we waren blij eind vd dag een timeslot te hebben gereserveerd. ;)

Milly

Heerlijk ff ontspannen op een verantwoorde manier.

M

Heerlijke plek, goed geregeld, vriendelijk personeel, lekker in het groen, voldoende ruimte voor iedereen, ook al is er drukte. leuke parcours. we komen snel weer!

Mevr.

Het bezoek aan het park was leuk. Jammer genoeg was het online reserveren wat lastiger. En liep het systeem steeds vast. Waardoor we uiteindelijk maar met 4 personen konden gaan ipv 13. Jammer... Het bezoek aan het park was leuk. Jammer genoeg was het online reserveren wat lastiger. En liep het systeem steeds vast. Waardoor we uiteindelijk maar met 4 personen konden gaan ipv 13. Jammer hieraan vind ik dat als je dan belt, jullie het niet telefonisch kunnen afhandelen. Dit maakt het voor oudere en niet digitale mensen echt onmogelijk om te komen.